czwartek, 25 października 2012

DARMOWA REKLAMA - WAŻNE INFO!

Nie wiem dlaczego tak się stało, że większość z Was nie przesłała mi treści swojej darmowej reklamy?... Wprawdzie pisałam już wiele razy, że o terminach nie przypominam i że musicie ich pilnować sami, no ale jak widać trzeba Wam jednak przypominać. Zatem info dla tych, którzy jeszcze mają rezerwację w tym miesiącu:

26 - Allesandra92
27 - loki4
28 - LadyJessica18
29 - Shiroayu
30 - kia_07
31 - BubblyMrsWhite


Osoby które mają reklamę na jutro i pojutrze już dwa dni temu powinny przysłać treść jednak tak się nie stało, dlatego reklamy znowu się nie ukażą :/

Poza tym chciałam Wam przypomnieć, że w tym miesiącu się przeprowadzałam i że około 10 dni byłam bez internetu, dlatego właśnie prosiłam aby osoby z rezerwacjami między 10-20 przysłały swoją reklamę już przed 7 października. Wszystkie reklamy jakie otrzymałam na maila wystawiały się same, gdyż przed 10 zdążyłam je wpisać i ustalić termin automatycznego wystawiania.
Podsumowując, kto nie przysłał treści reklamy lub przysłał ją zbyt późno (na przykład dzień przed zarezerwowanym terminem) to niech się później nie dziwi, że jego reklama się nie ukazała. Tak samo nie przyjmuję do wiadomości żadnych żali, roszczeń i reklamacji, gdyż reklama ta jest całkowicie darmowa, nie ponosicie za nią żadnych kosztów i tylko dzięki mojej dobrej woli możecie skorzystać z takiej opcji.

 

3 komentarze:

angelika pisze...

thx za info

Angelika.1999

Ania_late pisze...

ja pierdziele a ja Ania>Late wysłałam ci 2 dni przed ukazaniem oraz miałam termin na 21 październik a!

północ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.