sobota, 22 września 2012

powitanie :)

CZEŚĆ WSZYSTKIM :-)
Mam na imię Kamila, na stardoll - Kamila99001.
Jestem tutaj na okres próbny, ale mam nadzieję, że jednak pozostanę na dłużej :)
Dzisiaj przeczytałam, że moja doll wygląda masakrycznie, więc miałam chwilę zwątpienia czy rzeczywiście jestem na odpowiednim stanowisku ... ale pomimo wszystko, postaram się robić przepiękne metamofrozy^^
oczywiście krytyka mile widziana, chciałabym wiedzieć co NA PRAWDĘ będziecie sądzić o moich wpisach, metamorfozach i ogólnie xD
no więc od teraz możecie się zgłaszać w mojej księdze gości !
myślę, że już jutro pojawi się coś na blogu, bo dzisiaj jestem już umówiona i zaraz wychodzę :)
do kolejnego postu :*
~ Kamila99001




4 komentarze:

Paula552 pisze...

To ja poproszę metamorfozę ;)
Paula552

CiemnaStronaRacucha pisze...

Ja też poproszę :)
MalaMargusia

megagwiazda22 pisze...

to ja też chcę metamorfoze
megagwiazda22

Unknown pisze...

Ja także się zg. ;)
DaisyShey