środa, 26 września 2012

Metamorfozy Marty - DaisyShey

Hej! Wiem, że pisałam, że wstawię kolejna metamorfozę na następny dzień, ale niestety nie zdążyłam jej zrobić z prostych powodów. Po pierwsze szkoła, a po drugie DaisyShey miała mnóstwo ubrań i nie mogłam się zdecydować w co ją przebrać.

Makijaż:
Przed: Fajny, rockowy(?) makijaż. Jedyne co mi się tutaj nie podoba to kształt ust, ale poza tym wszystko dobrze.
Po: Postawiłam na bardziej delikatny makijaż. Dodałam też pieprzyk koło lewego oka, który dodaje moim zdaniem uroku. Będę też od dziś wstawiać zdjęcie oka w przybliżeniu, by makijaż był lepiej widoczny. 

Stylizacja:
 
Przed: Szczerze? Nie podoba mi się. Czerwona opaska na rękę w ogóle nie pasuje do stroju i powiedz mi co na górze bluzki robią tam te cienie dziewczyn?
Po: Jak wspomniałam wcześniej masz bardzo dużo ciuchów i również dużo czasu zajęło mi zrobienie stylizacji, gdyż nie wiedziałam w co ją ubrać. Gdy zobaczyłam tą sówkę po prostu nie mogłam jej nie wykorzystać (mam bardzo podobną w realu). Zrobiłam elegancką stylizację.

Podoba się wam metamorfoza? Opinie (dobre i złe) są mile widziane. Kolejną osobą do metki jest MalaMargusia. Nie wiem kiedy się ona pojawi, ponieważ muszę zacząć uczyć się wiersza na piątek i na sprawdzian. Najpóźniej powinna pojawić się w sobotę.


3 komentarze:

Unknown pisze...

Musiałaś mi zrobić akurat metkę kiedy miałam strój a'la Anthony Kiedis?Eh.... Nikt nie zrozumie jego stylu lepiej niż prawdziwy fan;]* Cienie dziewczyn- góra tego krawacika była okropna. Makijaż 'po' nie za bardzo mi przypadł do gustu- nic nie zastąpi zwykłego czarnego cienia.
Hmmm... W ubraniach 'po'...[bez urazy] jest okropnie. Mogło, by nawet być, ale te buty...(właściwie po co ja je kupiłam?)...

Unknown pisze...

Zapomniałam dodać, że ten strój "Po" trochę wygląda jak striptizerka :D Krótka spódnica i takie buty. Tak wiem mam skojarzenia, ale tak to dla mnie wygląda :]

angelika pisze...

hmm..




Angelika.1999