poniedziałek, 24 września 2012

Metamorfoza YourRockMusic12

                                                                                PRZED

Bardzo ładny pokój. Podoba mi się. Nie podoba mi się jedynie tylko te okno.
                                                                       9/10


                                                                       PO

W mojej wersji nie podoba mi się tylko  ta ściana z cegieł. Nie mogłam ich równo ułożyć. :)
Prosty salonik   w ,którym można się zrelaksować.
                                                                   7/10

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pokój przed rzeczywiście odstrasz mnie przynajmniej. Jest pusty, może chciał być minimalistyczny ale jest zły. Pokój po jest ciepły i nawet fajny. Tylko to okno zastąpiłabym zwykłym sufitem, bo nie pasuje. Metamorfoza na nisko średnim poziomie. Ale to tylko moja opinia.

CiemnaStronaRacucha pisze...

Na pierwszy rzut oka jest w porządku. Wydaje mi się jednak, że cegły są o wiele za duże, a okno w lewym górnym rogu jest ...na ukos? O_o

Unknown pisze...

Tak wiem cegły są za duże a okno jest ma ukos.

YourRockMusic12 pisze...

Dziękuję za metamorfozę ;) Co do komentarzy - fakt, pokój jest trochę pusty, musze go jeszcze dopracować, ale nie został ujęty w całości. Z prawej są jeszcze schody, lampka i całość prezentuje się trochę inaczej.
Mimo wszytko pozostanę przy wersji przed... :)

YourRockMusic12