sobota, 8 września 2012

Margusiowe metamorfozy -pala2112

Witajcie Moi Drodzy :)
Nastał długo oczekiwany weekend, więc mam trochę czasu na zajęcie się moim cyklem metamorfoz. Bez zbędnej gadaniny przechodzimy do sedna sprawy, zapraszam do obejrzenia metamorfozy i podzielenia się opiniami na jej temat :) Dzisiejszym gościem jest pala2112.

Makijaż:


Przed: O bogowie! Nie zgadzam się na taki stan rzeczy. Połączenie żółci i bieli to nie jest trafiony pomysł, zwłaszcza w koalicji z ogromnymi sztucznymi rzęsami. Kolczyk też wyrzucamy. 
Po: Kolor włosów jest w porządku, zmieniłam tylko uczesanie. Nie masz praktycznie żadnych kosmetyków, nawet tuszu do rzęs -to niedobrze. Makijaż wykonałam farbami do twarzy, wykorzystałam brąz i fiolet, użyłam też wyżej wymienionych rzęs -ale w dużym pomniejszeniu. Proponuję zakupić: wydłużający tusz i szminkę w naturalnym, delikatnym odcieniu (+ przynajmniej dwa cienie do powiek) :)

Stylizacje:


Przed: Stylizacja w porządku, drażni mnie jedynie wzorzysta apaszka -gryzie się ze spódnicą. Wydaje mi się, że brakuje tu też kopertówki lub małej torebki.
Po: Opcja pierwsza -dziewczęco i delikatnie. Pastelowy top i zwiewna spódnica, do tego białe pantofelki i słodka torebka na łańcuszku . Nie moje klimaty niestety :) Stylizacja aż za prosta, brakuje w niej "tego czegoś", ale tylko tyle mogłam zdziałać, bo w Twojej szafie królują właśnie spódnice i topy. Szkoda, że trudno doszukać się blezera czy marynarki -świetnie uzupełniłby strój.
Po2: Opcja druga -ciemna strona mocy. Modna asymetryczna spódnica, bluzka z kołnierzykiem, klasyczne dodatki i mamy niezobowiązującą elegancję w mrocznym klimacie. Znów brakuje czegoś do okrycia ramion.

Jakie plany na sobotę? Jakie macie sposoby na naładowanie akumulatorów przed pracowitym tygodniem? :)

Czekam niecierpliwie na konstruktywną krytykę, lubię Wasze komentarze :>
Pozdrawiam gorąco!

4 komentarze:

Unknown pisze...

A mi się 'po' bardzo podoba zarówno w makijaży i ubiorze;) A moje plany na sobotę? Idę do koleżanki, a później doskonalić swoje hobby czyli błąkanie po mieście. -_-

Adusia2525 pisze...

Makijaż przed trochę mnie przeraża, ale już po wygląda całkiem przyzwoicie :)Plany na sobotę? Raczej żadnych ._.

loooooolcia14 pisze...

Plany na sobotę? :) Osiemnastka kolegi :)

Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja "po" :) Jest fantastyczna, nawet bez tego okrycia na ramionka :)

Kamila99001 pisze...

spoko ci wyszło :)