wtorek, 21 sierpnia 2012

Stylizacja :3

W końcu za namową koleżanki założyłam konto na deviantArt'cie, więc w najbliższym czasie aby zabić wakacyjną nudę będę bazgrolić i robić coś na kształt bohomazów, a jeśli mi się nie udadzą i dobrze wyjdą, to je umieszczę. Diabelski plan prawda? 
Stylizacja którą ostatnio stworzyłam to takie poplątanie z pomieszaniem. Sukienkę stworzyłam z bluzki w  nadruk przypominający chmury i białej sukienki z frędzlami. Buty wraz skarpetkami są w bardzo podobnej kolorystyce, ale żeby nie było nudno reszta dodatków jest w zupełnie kontrastującym stylu. W końcu od czasu zakupu użyłam ten naszyjnik, jest naprawdę fajny :3.
Bluzka bonjour bizou
sukienka frankie morello tribute
buty alice+olivia tribute
skarpety antidote
torebka rio
naszyjnik rio
bransoletka bonjour bizou


7 komentarzy:

Milio33 pisze...

Świetne, ale nie mój styl. Pozdrawiam, xd

pysia pol pisze...

fajnie

loooooolcia14 pisze...

Jakoś się to ze sobą nie klei... kolor skóry, (nie jestem rasistką, broń Boże!) czarne włosy i wielgachna bransoleta odbierają strojowi lekkości.

MalaMargusia pisze...

Nie jest za dobrze... Nie mogę ogarnąć tej stylizacji :) W każdym razie fajnie, że eksperymentujesz :)

martusia2515 pisze...

Stylizacja nie podoba mi się i tą sukienkę jaką stworzyłaś przypomina mi piżamę

angelika pisze...

5/5

Angelika.1999

Adusia2525 pisze...

Ha, jeśli tylko autor zna interpretacje to znaczy że tworzę sztukę *.*. A tak na serio to będę dalej eksperymentować, może wyjdzie coś bardziej zwięzłego.