czwartek, 23 sierpnia 2012

Od wczoraj jestem w domu, ale...

... ale pogoda taka piękna, że nie uśmiecha mi się siedzenie w domu i klepanie w klawiaturę ;P

Dziś korzystając z pięknej pogody oraz z przypływu gotówki postanowiłam się bujnąć z dziećmi na miasto. A oto efekty naszego bujania :)

Bransoletki z koralików na gumkach (18 sztuk!)
kupione w HOUSE po przecenie za 6,99 (cena oryginalna 14,99zł)

Bransoletka charms na sznureczku - gwiazdka, pacyfka i serduszko
kupione w HOUSE po przecenie za 6,99 (cena oryginalna 14,99zł)

Kolczyki "Sówki", malutkie (1cm)
kupione na kiermaszu, który obecnie odbywa się w Rynku Głównym, 8zł

Na kiermaszu chciałam jeszcze kupić naszyjnik z sówką, tylko na który by się tu zdecydować?.... ;P 
Kiermasz trwa do niedzieli włącznie, więc pewnie jeszcze go nawiedzę ;D




6 komentarzy:

Adusia2525 pisze...

Kup wszystkie sówki i wyślij do mnie, za 3 dni mam urodziny, to akurat dojdzie :D. A tak na serio to śliczne rzeczy kupiłaś.

CiemnaStronaRacucha pisze...

Chcę *_*

xs pisze...

Śliczne bransoletki, najbardziej podobają mi się te pierwsze czarno różowe :))

Tyniia

paige.mathews pisze...

Śliczny jest ten po lewo od dołu czwarty bodajże taki "jajowaty" z obrazkiem w środku.Ja w całym mieście go nie znalazłam dotąd,a szukam od dawna

Anonimowy pisze...

Cudeńka :D

angelika pisze...

fajne


Angelika.1999