piątek, 24 sierpnia 2012

Metamorfoza Lucymuahahaha

Masz fajny nick. Bardzo mi się podoba. Ale bez ceregieli. Przedstawiam metamorfozę.

Przed : Te czarne skarpety nie pasują do lekkiej stylizacji a'la baby. Wogóle stylizacja rodem z " bajki dla dorosłych ". Nie podoba mi się też ta lśniąca grzywa, która wcale nie pasuje do włosów, mimo, że to ten sam kolor.
Po: Postawiłam na prostotę i schludność. Nie musisz ubierać się we wszystkie ubrania na raz. Masz kilka perełek w swojej obszernej szafie. Naprawdę przykuło moją uwagę kilka ubrań.
 Po2. Tutaj coś co powstało z twojej stylizacji przed. Stuningowałam ją trochę i wyszło takie ot coś. Mam nadzieję, że ci się podoba. Torebka zbliżona jest kolorem do butów, przez co kontrastuje z resztą.

Makijaż :
 Przed : Szczerze? Nie lubię włosów ze SD, bo są jakieś takie nienaturalne. Ale każdy ma swój gust. Co do makijażu to nie mam jakiś tam pretensji, bo wszystko jest na swoim miejscu. Tylko brakuje tu szaleństwa, że tak to nazwę. Tego "czegoś". Nudno. 
Po: Rozjaśniłam cię i skróciłam włosy. Makijaż jest jasny i zniewalający. Do tego ten rudy kolor, który pasuje do ostrych jak i eleganckich stylizacji. Według mnie wyglądasz młodziej i bardziej korzystnie :)
(sorry tylko za brak symetryczności, ale ręcę mi się trzęsły ociupinkę i tak jakoś samo wyszło, mam nadzieję, że nie widać aż tak bardzo xd)

 I jak wam się podoba? Zapraszam do komentowania. I zgłaszania się do metamorfoz :)


8 komentarzy:

DaisyShey pisze...

W metce ubraniowej "przed" to właściwie mogłoby byś, ale to na pewno nie mój styl. W "po" podobają mi się dwie stylizacje. W makijażu "przed"...Ehh... Może nie będę komentować? W "po" jest lepiej, ale cały efekt psują oczy, których nienawidzę. Do metki zgłosiłam się w poprzednim poście,a le jeżeli jest taka potrzeba- zgłaszam się tez w tym komku:)

DaisyShey

martusia2515 pisze...

Metamorfozy z ubrań są fajne i nie mam im nic do zarzucenia, ale w 2 buty mogły by być białe lub jasno różowe. Natomiast co do metamorfozy twarzy, to w przed zmieniłabym co jedynie usta, ponieważ jest to spokojna i dziewczęca stylizacja. A co do Po to powiem krótko ani trochę mi się nie podoba.

Myszuunia pisze...

Bardzo fajna i udana metamorfoza :)) Chcialabym sie rowniez zglosic: do makijazu i ubrania :)

Varg Vikernes pisze...

Dziekuję za metamorfozę. Bardzo mi sie podoba :3
Mogłabym sie również zgłosić do oceny mojej szafy?

Lucymuahahaha

paige.mathews pisze...

Metka ubrań jest super.PO wygląda o niebo lepiej.Obie stylizacje są świetne,a co do makijażu to lepiej przed gdyś pomarańczowy nie jest naturalnym kolorem włosów i nie pasuje do twoich stylizacji/

angelika pisze...

5/5

Angelika.1999

MalaMargusia pisze...

Metamorfoza makijażowa do niczego. Popełniasz istotne błędy. Lepiej zajmij się apartamentami, bo póki co widzę, że chcesz być wszędzie i robić wszystko ;]

Adusia2525 pisze...

Zarówno stylizacje przed jak i po są fajne, makijaże trochę (nawet nie trochę :__;)mniej.Brwi na połowie czoła, i usta na brodzie, no bo co komu proporcje?