poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Metamofrozy Paige

Witajcie!Przepraszam za nie dodawanie nowych metek ale nie miałam ochotniczek niestety ale dziś znalazłam jedną więc pokaże wam co mi wyszło.

monika31011

PRZED:Jedyne co mi tu nie pasuje to te buty.Wyglądają one okropnie w połączeniu z tą stylizacja.
PRZED:Może i wygląda to jak na zakupy ale jest ładnie i prosto.


PRZED:Rzęsy są okropne.Makijaż jest ładny lecz rozjaśnij policzki i skasuj piegi.
PO:No cóż udało mi się choć trochę zakryć piegi wyróżniając powieki i usta.Ładnie i pasuje do stroju.

4 komentarze:

Aleksandra Krajewska pisze...

Ładnie chciałabym sie zgłosić

lexusis2

paige.mathews pisze...

okej metka pojawi się jutro
oczywiście powiadomię cię w kg

Paula552 pisze...

Zgłaszam się
Paula552

Anonimowy pisze...

ja sę zgłaszam ; p

daryska133