środa, 8 sierpnia 2012

Margusiowe metamorfozy -serowygostek475 (MAKIJAŻOWA METAMORFOZA STULECIA)

Witajcie moi Drodzy :)
Natchnęła mnie wieczorna wena i postanowiłam stworzyć dla Was kolejną metamorfozę. Szczerze mówiąc wybierając doll serowygostek475 (swoją drogą ciekawy nick O_o) utrudniłam sobie robotę.
Jestem strasznie dumna z siebie, że przez to przebrnęłam...

Najpierw makijaż:


Przed: Dlaczego?! Tylko nie te usta! Tylko nie te włosy! Będziesz mi się śnić po nocach -.- I po kiego grzyba potrzebne Ci: dwa białe tusze do rzęs, dwa róże (a nie używasz...) fioletowa, czerwona i żółta farba do włosów, niebieska szminka i czerwony tusz do kresek?? O_O Idę umrzeć.
Po: Wykorzystałam niebieską i pistacjową kredkę oraz czerwony cień, nie miałam innego wyboru. Nałożyłam róż, obniżyłam poziom ust i nosa, zmyłam różowy błyszczyk i zastosowałam fryzurę, która potrafi uratować praktycznie każdą twarz. Jestem z siebie dumna. AMEN.


Stylizacja:



Przed: Co ja będę komentować ...przecież widać jak jest.
Po: Musiałam strasznie się wysilić żeby znaleźć coś sensownego w stercie darmowego kiczu. Nie masz praktycznie żadnych uniwersalnych dodatków jak np: czarna kopertówka/torba nie mówiąc już o naszyjniku lub koralach. Powstała elegancka (mniej lub bardziej) stylizacja, ale świeci tu pustkami, nic na to nie poradzę...
Po2: Miała być rockowa stylizacja ale wyszło jak wyszło. Strasznie brakuje tu jakiejś torby.


Szału nie ma -staniki nie latają. Jak już ktoś kiedyś mawiał przy metamorfozach. Niemniej jednak liczę na Wasze opinie.
Pozdrawiam gorąco w ten chłodny wieczór :) Trzymajcie się!




8 komentarzy:

Myszuunia pisze...

Po pierwsze padałam ze śmiechu jak czytałam twój opis ,,przed" dotyczący makijażu ;)) Masz naprawdę genialne teksty ^^ A po drugie- szacun! Jak można było z takiej ,,twarzy" zrobić ładną doll, zwłaszcza z tymi okropnymi ustami :) Metamorfoza bardzo mi się podoba, z resztą tak jak wszystkie ;) Powiem szczerze, że jesteś moją ulubioną redaktorką od metamorfoz :)

CiemnaStronaRacucha pisze...

Okropnie mi miło czytać takie komplementy :3

Unknown pisze...

Jak ty zrobiłaś z takiego potwora taką piękność!o.O Szacun na wieki wieków i dalej;D

Rita ;* pisze...

Nie chwytam tego ja, nie wiem co bym zrobiła z taką solarą. Była masakra ale jest genialnie z makijażem. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Natomiast styizacje ci nie wyszły ale wiadomo nie można sie spodziewać wiele po takich ubraniach. Więc chwała ci że to jakoś ogarnęłaś :)

VeroniMineral

Adusia2525 pisze...

Ja wiem że są gusta i guściki, ludzie i taborety, ale niektóre doll po prostu mnie przerażają. Za to metamorfoza wyszła ci bardzo ładnie :).

loooooolcia14 pisze...

Makijaż z daleka prezentuje się bardzo dobrze, zaakcentowałabym jednak usta troszkę mocniejszym kolorem (ale pewnie wybór w kosmetykach był porażający... ok, zostawmy to :D ). Jeśli chodzi o stylizacje to ciężko mi oddzielić sam stój od tej nieszczęsnej głowy z kucykami na czele... ok, jakoś się udało. W pierwszej miałaś dobry pomysł i zapewne z dodatkami strój nabrałby wyrazu. Druga stylizacja natomiast nie podoba mi się (być może nie mój stajl, nie wiem), ale mam wrażenie, że chusta gryzie się z bluzką. No i z butami też mam jakiś problem. Dobra, myślę, że spokojnie można to wszystko zwalić na brak odpowiednich części garderoby w szafie ;> I tak gratuluję ;)
bless ya!

CiemnaStronaRacucha pisze...

Usta mają straszny kształt więc wolałam ich nie podkreślać niebieską szminką :D

KATERIMA pisze...

Dokonałaś cudu @_@
Czapki z głów!