niedziela, 29 lipca 2012

Zmieniamy się! - porządki


Wyszło małe zamieszanie, bo każdy zgłasza się gdzie chce. Ja dziś przyjechałam i postanowiłam wszystko ułożyć. Mam nadzieję, że nikogo nie opuściłam. Oto kolejka jaką na razie skompletowałam:
1. RoyalMiley27
2. SuperMyla5
3. lgois
4. kreacyjna
5. EwelinkaMalwina
6. Landryna243

Jeżeli nie ma Cię na liście, a chcesz się zgłosić lub już kiedyś to zrobiłeś, napisz w komentarzu wyłącznie pod tą notką! Ja jeszcze dziś postaram się dodać pierwszą metkę z tej listy. Do tej pory wykonałam metamorfozy: 
1. DaisyShey
2. Angelika.1999
3. MalaMargusia
4. Adusia2525
5. JuliaxxD

Może wreszcie zapanujemy nad wszechobecnym chaosem, a ten post będzie pierwszym krokiem do tego ;)
truskaffkowe

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Życzę miłych "porządków".

DaisyShey

angelika pisze...

powodzenia xdd

Angelika.1999

Lgois pisze...

oo czekam na moją metke :)

Myszuunia pisze...

Hejka ;)) Chciałabym się zgłosić do metamorfozy :)) Myszuunia

truskaffkowe pisze...

Okey, zapisze sobie ;)

Nikiteqq ♥ pisze...

Czeeeść ;D Mogłabym się zgłosić do metamorfozy? ;)

Pozdrawiam.. Igussia900 ♥

truskaffkowe pisze...

lecę zapisać ;D