niedziela, 1 lipca 2012

Stylizacja i KONKURS EDIT. ODWOŁANY

Ahh w końcu długo wyczekiwane wakacje. Mam ochotę odpocząć od szkoły i sprawić żeby tegoroczne wakacje były chociaż podobne do zeszłorocznych. Magia. W tamtym roku na kolonii w Karpaczu między nami utworzyła się taka więź jak w rodzinie. A wy jakie macie plany na wakacje? Bo ja zamierzam zrobić zjazd osób z koloni, ciekawe czy się uda. Dobra, koniec pisania o mnie, bo nie będziecie chcieli czytać postu do końca. Stylizacja w wersji ''hard''. Sama nie wiem co mam o niej napisać. Kurtka jest nowa, ale już ulubiona (napisałam prawie jak w tej reklamie Sagi :D) Ocenę pozostawiam Wam.

3 komentarze:

TynkaaBlog. pisze...

watpie zeby zglosiło się 25 osób, skoro do wygrania jest tylko 20sd.

ale zgłaszam się.
http://img853.imageshack.us/img853/7347/uiki.png
jaka-gwiazdka

TynkaaBlog. pisze...

aha, czyli na darmo zmarnowałam 20minut? dzięki.

angelika pisze...

spoko stylizacja 5/5

Angelika.1999