wtorek, 24 lipca 2012

Metamorfoza patrycja_2000

Naprawdę jest mi niezmiernie miło pisac na tym blogu. Postaram się być sumiennie i dobrze wykonywać metamorfozy ;]


Pod dzisiejszą lupę zapraszam patrycja_2000











                                                                                                                                                               


Strój.





















                                                               
                                                               
Przed: Po prostu świetnie! Bardzo dobrze dobrałaś wszystko pod względem kolorystycznym.
Ocena: 10/10
Po: Masz sporo fajnych ciuchów w szafie. Zrobiłam proste połączenie. Ocenę pozostawiam Wam do napisania.

Makijaż.















Przed: Tu też mi się podoba ♥ Genialnie dopasowałaś części twarzy. Podoba mi się ich rozmieszczenie ;]  Świetny makijaż oczu. Wadzi mi tu tylko ten kolczyk.
Ocena: 9/10
Po: Cóż. Nie zmieniałam wiele. Makijaż dosyć podobny. Usta pomalowałam jasną pomadką. Zmieniałam tylko kolor włosów ;]



I jak Wam się podoba moja pierwsza metamorfoza?

Piszcie w komentarzach :)



    





5 komentarzy:

| Paczi pisze...

Dzięki za metkę, twój strój też mi się podoba :)

patrycja_2000

Ta, która ma wybujałą fantazję/ MizHana pisze...

Dzięki :*

angelika pisze...

oo super metamorfoza 5/5

Angelika.1999

Ta, która ma wybujałą fantazję/ MizHana pisze...

Dzięki :*

CiemnaStronaRacucha pisze...

Przemiana ogólnie na plus, podoba mi się :) ...zastanawiam się jednak czy tak wysoka ocena "przed" jest całkowicie słuszna.