poniedziałek, 30 lipca 2012

Margusiowe metamorfozy -KATERIMA

Witajcie :)
Przybywam z kolejną metamorfozą, której poddała się KATERIMA.
Nie lubię się rozpisywać gdy nie mam nic mądrego do powiedzenia, więc przejdźmy od razu do rzeczy.

Na początek przedstawiam zmiany, które zaszły w makijażu :)


Przed: Wyglądasz jak ...Ewa Minge O_O Wielkie czerwone usta i burza loków nie przemawiają na Twoją korzyść. Makijaż trochę zbyt mocny, pasuje raczej do wieczorowej kreacji niż do letniej sukienki, którą Twoja doll ma na sobie.
Po: Zostawiłam czerwoną czuprynę, ale wydaje mi się, że proste włosy "leżą" lepiej niż misterny kołtun makaronu świderki :) Powieki wyraziste - usta naturalne, żeby zachować równowagę. W sam raz do letnich stylizacji.

Czas na stylizację:


Przed: Sukienka, bransoletki ...i nic więcej? Trochę pusto i  plażowo, bo nawet butów brak :) Może chociaż naszyjnik poprawiłby sytuację...
Po: Elegancko, ale na luzie. Czarno-białą stylizacje ożywiłam różowym paskiem i butami.
Szkoda, że w szafie masz głównie sukienki i brakuje ubrań uniwersalnych które można połączyć praktycznie ze wszystkim.
Po2: Trudno było stworzyć kolejną stylizacje nie używając spódnicy lub kiecki. Powstał zestaw trochę w stylu safari, który nawet dobrze komponuje się z ognistą grzywą. Był problem z butami, bo żadne nie pasowały do spodni, ale jakoś wybrnęłam z sytuacji.

Jak oceniacie dzisiejszą metamorfozę? Liczę na szczerą ocenę :)
Pozdrawiam i idę korzystać z pięknej pogody. Trzymajcie się ciepło.

PS U Was też tak gorąco? :D

8 komentarzy:

KATERIMA pisze...

Ewa Minge?.....hym....

ale 'nowa ja' całkiem mi się podoba :) ładny, delikatny makijaż...:) Stylizacje całkiem fajne, ale pozwolisz że jeszcze przez jakiś czas zostanę "czerwonym wampem" :)
ps. Miało być plażowo, dlatego jestem boso :D

CiemnaStronaRacucha pisze...

Ależ nikt Ci nie zabrania być bosonogim wampem ^^ :D

KATERIMA pisze...

Eeee...jednak Minge nie jest moją idolką :p Posłuchałam sugestii i zmieniłam "conieco" :)

Paula552 pisze...

Mi się metamorfoza bardzo podoba ;)

Rita ;* pisze...

żeczywiście troche dziwne porównanie Ewa Minge..

angelika pisze...

świetna metka

Angelika.1999

martusia2515 pisze...

Całkiem fajnie, nie za bardzo podoba mi się 2 stylizacja, ale niezłe, a i się zgłosić do metki ;)

martusia2515

martusia2515 pisze...

*zgłaszam