poniedziałek, 2 lipca 2012

Informacje


Great models

Jeśli pamiętacie, kilka osób zgłosiło się do metamorfozy apartamentu. Ja o tym nie zapomniałam. Jednak metamorfozy nie pojawią się na blogu, tylko w nowym magazynie. Teraz są wakacje, więc nie chcę ich przesiedzieć przed komputerem, a z przyjaciółmi i rodziną. Więc po opublikowaniu magazynu znikam na przerwę, która bardzo mi się przyda. Nie będzie mnie może przez 2-3 tygodnie. Ale będą inni.
A teraz przedstawię wam spis treści naszego nowego magazynu:

1.Wywiad z JuliaxxD- jak dobrze wystylizować się na lato
2. Lady GaGa czy Rihanna, która ma więcej fanów.
3. Beach Villa, czyli jak urządzić swój apartament na lato
4. Co w trawie piszczy. A.n.k.a.xDD, zrobi wiosenny przegląd szafy.
5. Wakacje. Najlepsze miejsca do spędzenia ich w Polsce
6. Oceny apartamentów. Zgłaszać się !
7. Czy warto oszukiwać ? Wszystko o blogu Dirty Stardoll
8. Coś miłego, dla każdego. Mini konkursy
9. Najgorszy sklep Starplazy roku. Wybierzemy najgorszy sklep tego roku.
10. Jeśli znacie jakiś temat, który chcielibyście tu zobaczyć, piszcie w komentarzach, a najlepszy dodamy do spisu treści.

Liczymy na was. Pozdrowienia i miłych wakacji !!!! Życzy ekipa magazynu!

3 komentarze:

Adusia2525 pisze...

Drugi temat skojarzył mi się z gazetką Bravo, reszta w porządku. Również pozdrawiam i życzę miłych wakacji :)

angelika pisze...

oo spoko pomyslyi dodam jeszcze taki pomysl np : najładniejsze lalki stardoll

Angelika.1999

Anonimowy pisze...

Nie czytam tego typu gazet, preferuję zagraniczne czasopisma. :) Ale dzięki za spostrzeżenie. :D