czwartek, 14 czerwca 2012

Znowu miałam przerwę w pisaniu. Wybaczcie. Nie miałam czasu, problemy ze zwrotem kasy za Conversy, niesprawiedliwe oceny z wf (trzeba walczyć z mendami :D) i jeszcze do tego doszła nauka na egzamin do gimnazjum. Miejmy nadzieję, że dostanę się do bardziej zaawansowanej grupy językowej. 
______________
Stylizacja można by powiedzieć, że jest rockowa (przynajmniej ja tak sądzę :D) Męska kamizelka w połączeniu z spodniami w krzyże i litami zrobionymi z dwóch par butów wydaję się wyglądać ciekawie. Wiem, że te lity na Stardoll są już przereklamowane ale  nie mogłam się powstrzymać, długo ich nie miałam na  dolce. Nie wiedziałam, które włosy lepsze, więc pozostaje Wam to ocenić.
Tak nawiasem mówiąc to możecie mnie obserwować na Twitterze i dodawać do znajomych na Facebooku. Nie obraże się :D Na Facebooku często wysyłam prezenty. 

3 komentarze:

Adusia2525 pisze...

Też mam teraz tą fryzurę :) Stylizacja nawet fajna ale dodałabym torebkę, bo jest trochę w niej pusto.

angelika pisze...

spoko stylizacja


Angelika.1999

Anonimowy pisze...

Lepsza jest fryzura o kolorze czerwonym (wg mnie), ponieważ jest to jeden punkt odniesienia, nie zlewa się ona z resztą stylizacji, może być punktem mocniejszym :) Bardzo mi się ta stylizacja podobaa :D