sobota, 30 czerwca 2012

Weekendowa Lista Obecności :)

Lista, lista, lista.... obecnościiiiii



Mamy weekend, na dodatek początek wakacji, sprawdźmy zatem kto jeszcze przesiaduje w domu przed kompem a komu dane było już wyjechać i nie załapać się na listę :P ha ha ha :D

Zasady takie jak zawsze - pierwsze 50 osób, które wpiszą prawidłowo hasło w mojej Księdze Gości na stardoll otrzyma unikalny numerek, a w ciągu najbliższych dni wszystkie osoby z numerkiem otrzymają gift (wysyłka giftów do wszystkich trwa zazwyczaj 3-5 dni). Jeśli do jutra nie otrzymasz numeru to znaczy, że nie łapiesz się w pierwszej pięćdziesiątce :P

A hasłem na dziś jest: WEEKEND


Powodzenia :D

PS: Przy okazji zachęcam do oceniania mojego apartamentu. Z góry dzięki

5 komentarzy:

Wera2110 pisze...

Chyba się już nie załapię, ale byłam z kumpelą na plaży. :D

angelika pisze...

WEEKEND
Angelika.1999

HarajukuGirlPL pisze...

trzeba sprawdzić :)

HarajukuGirlPL pisze...

Angelika, nie od dziś na blogu a takie błędy!... nie tu tylko w Księdze Gości :D

megagwiazda22 pisze...

Hahaha załapałam się