piątek, 15 czerwca 2012

Metamorfozy

Na początku może was bardzo przeproszę (mam nadzieję, że nie powiesicie....heh). Wiem, że długo mnie nie było, ale niestety - oceny wzywały. Od 3 tygodni nic innego nie robię, tylko piszę sprawdziany, poprawiam, odpowiadam - jednym słowem koszmar. Na szczęście została mi już w poniedziałek tylko chemia i mam nadzieję, że te 5.0 wyjdzie ^^ A jak u was ? Będzie pasek na świadectwie, czy wręcz przeciwnie? :) Przechodzę do metek.

Cornela2213
Hm...zacznę do tego, że bardzo mi się podoba. No może z wyjątkiem ust. Śliczne są te warkoczyki, a dollka dość oryginalna. Super ! :)

Kinia1718
Jestem w 100% pewna, że kiedyś ci już robiłam metkę. Niestety dalej jest tak samo. Wszystkie części twarzy za wysoko. Nie rozumiem jednego, masz dość  wysoki poziom, czemu nie używasz tych fajnych fryzurek?

AleksaPL
Dollka, jak dollka. Błyszczące usta=połowa stardollowiczów. Nie mam w sumie nic do dodania, może z wyjątkiem jednego - domyślam się, że większości nie spodoba się fryzurka, ja mam jednak odmienne zdanie :D

Czekam na opinie
buziak ;*

6 komentarzy:

angelika pisze...

hmh spoko pasek bezie

Angelika.1999

angelika pisze...

pasek bedzie

Angelika.1999

Nesta pisze...

Mam tak wysoko, bo nisko mi się nie podoba, to samo z fryzurami :)

Kinia1718

Lgois pisze...

u mnie paska nie będzie :C
metki fajne :)
zgłaszam się
Lgois

Lgois pisze...

zgłaszam się do metki **

Unknown pisze...

Pasek był w 4 i 5 kl. podstawówki, w 1 gim. cieszę się, że wgl. zdam ze średnią 3.85 ._.
A co do metek to ładne, jeśli mogę to zgłaszam się również do metamorfozy. ;)

Kasiikoowa