wtorek, 5 czerwca 2012

Chanel Tribute

W starplazie pojawiła się dziś nowa kolekcja Chanel Tribute :) Dużo pasteli z rockowym akcentem. Za parę dni będą pojawiać się następne kolekcje Tribute, tak jak zimą czy poprzedniego lata. Kupujecie coś? Ja na pewno ;)

 Co tam u was? Ja tam już prawie tydzień na wakacjach chociaż wcale tego nie czuje.. i na dodatek jestem chora ( nigdy nie chorowałam latem i to dziwne ) ale u mnie pogoda jak w październiku, niestety..;(  No ale jeszcze tylko 17 dni ;P i będę w domu

5 komentarzy:

Elale21 pisze...

Te włooosy! Świetne.

angelika pisze...

ja kupilam kurtke z cwiekami lubie styl rockowy

Angelika.1999

Unknown pisze...

Nic nie kupię raczej. :]

Mija2010 pisze...

fajna jest fryzura :P
zapraszam na mój blog : http://witamstardoll.blogspot.com/ :)
Polecam :)

Nesta pisze...

Jakoś nic mi nie wpadło w oko. :D

Kinia1718