sobota, 5 maja 2012

Z cyklu "Ciekawe wydarzenia w Krakowie": Kodomo-no hi, czyli...

...japoński dzień dziecka.


Ja uczęszczam w tym wydarzeniu rok w rok od samego początku jego istnienia w Krakowie, czyli już ładne kilkanaście lat :P Najpierw chodziłam z najstarszym synem, gdy był jeszcze mały i chciał chodzić z mamusią :P Potem zaczęłam brać Alę, no a od tamtego roku towarzyszy nam również Emil.
Na blogu zamieszczałam już kilka fotek z tych imprez w różnych latach, dla ciekawskich podaję link :) KLIK
W tym roku zapewne też nie omieszkam się pochwalić zdjęciami ;P

6 komentarzy:

angelika pisze...

fajne zdjecia i ciekawe wydarzenie


Angelika.1999

Paula552 pisze...

Fajne zdjęcia ;)

Nesta pisze...

Aaah, super, też bardzo chętnie bym poszła gdybym mieszkała w Krakowie :)

Kinia1718

Unknown pisze...

Ja tak samo jak Kinia1718 :) Fajnie by było zobaczyć takie wydarzenie. ;]

julcia_tam pisze...

Szkoda że nie jestem z Krakowa :)

Paula90Febo pisze...

Ja nie jestem z Krakowa ja z nad morza :(