poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Zapowiedź na środę + ogłoszenie



Hej. Nie spodziewałam się, że pod postem z moim pomysłem znajdzie się aż tyle komentarzy. :) Ale do sedna. Chciałabym zapowiedzieć nagranie wideo i artykuł , który przygotowałam jeszcze przed moim pomysłem:) Post pojawi się w środę bo w czwartek mam wycieczkę szkolną.
Na razie nie powiem wam o kim będzie artykuł. To będzie niespodzianka:) Do środy! :P


PS. Na moim blogu stardoll-i-ty-stylistakamila.blogspot.com poszukuję 2 redaktorek . Szczegóły TUTAJ . To pilne!

6 komentarzy:

julcia_tam pisze...

Fajnie cieszę się :)

Unknown pisze...

Oo, super. :3 Czekam! :D

angelika pisze...

czekam

Angelika.1999

Paula90Febo pisze...

Czekam :D

Nesta pisze...

Ahh, czekam :)

Kinia1718

MissMartyna1811 pisze...

Również czekam :-)