poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wyniki pechowej loterii... czyli z 13 kwietnia :)

Mamy już wyniki tej loterii. Oto 13 osób, które otrzyma ode mnie 13$ o ile oczywiście zgłosi się po nie w ciągu najbliższych 48 godzin, bowiem jak zwykle po tym terminie nagroda przepada. Bardzo proszę aby osoby SS wystawiły w tym czasie coś w bazarze rezerwując dla mnie, może być projekt, gdyż wtedy nie ma ryzyka że będę to już posiadać. Osoby bez SS otrzymają gifty wartości 13$.

Wylosowane osoby to:

jaka-gwiazdka *
bloody_merry *
adriannagore111
Challaya
roster0020 *
Domi_88
Maka11 *
missbarbie2479 *
SweetMattina *
YourRockMusic12 *
Miniulka *
corni290 *
kladynka119 *


* osoby, które odebrały nagrodę

17 komentarzy:

angelika pisze...

gratulacje


Angelika.1999

YourRockMusic12 pisze...

Jeeee, wygrałam :)
Gratuluję pozostałym ;)

megagwiazda22 pisze...

no nie ja ale gratuluje

MMM pisze...

:]Już wystawiłam zbędny mi dywan.

Mimiś. pisze...

Suuper <3
I Gratulacje reszcie!! :)

Margo pisze...

Gratuluje zwycięzcom!!! :D Pozdrawiam Gosia1918 :)

TynkaaBlog. pisze...

aa 1wymieniona :) wymiatam Hah.
jutro się zgloszę :*

PaTrYcJa pisze...

A ja 2 :)) dzięki ;*

KarOla355 (Madzia) pisze...

Ja mam pecha niestety :(

monia129 pisze...

gratuluje :D

Paula90Febo pisze...

Gratulacje ja się nie załapałam.

Nesta pisze...

Gratulacje :)

jk pisze...

Dzięki i gratki dla innych ;)

MissMartyna1811 pisze...

Gratulację , ale naprawdę mam już dość osób które nie komentują bloga , nie komentowały i komentować nie będą . Zgłaszają się w loteri i wygrywają , no ale gratuluję .

julcia_tam pisze...

Gratulacje

Well pisze...

Gratuluję! :)

Well pisze...

Gratuluję! :)