środa, 25 kwietnia 2012

Nowe PPQ

Niebawem w starPlazie pojawi się nowa kolekcja PPQ.


12 komentarzy:

Adusia2525 pisze...

Ładny wzorzysty żakiet. Kolekcja pewnie udana, ale ja kojarzyłam tą markę z innym stylem.

Kasiikoowa pisze...

Jakoś mi się nic nie podoba..

corni290 pisze...

Za lekko jak na PPQ. Zawsze kojarzyłam ten sklep z przepychem, a teraz jest delikatnie i dziewczęco.

Paula90Febo pisze...

Mi się nie wydaje żeby to był ten PPQ co zawsze :(

YourRockMusic12 pisze...

Spodnie dość ładne.

YourRockMusic12

Anonimowy pisze...

co to sie dzieje kurcze...cały stardoll w tandetnych kolorkach i kwiatuszkach !! No BOŻE !

Nesta pisze...

Dokładnie to samo pomyślałam.

Kinia1718

Nesta pisze...

Wątpię, że coś kupię, no ale zobaczymy.

Kinia1718

Selenaolciax pisze...

Co to ma byc? PPQ też już 'schodzi na psy'??? To był taki elegancki sklep, był przecudowny... żeby go tak zbezcześcić no... :(

angelika pisze...

nic mi sie nie podoba wole ciemniejsze kolory

Angelika.1999

Zozoleq pisze...

mam tylko jedno okreslenie na te ubrania- yuk. okropne

julcia_tam pisze...

Nawet nawet