czwartek, 5 kwietnia 2012

Nature

Kupiłam sobie dzisiaj nowy numer magazynu Cztery Kąty. Bardzo się cieszę, że gazeta zmieniła
nieco swój design. Ale nie o tym teraz. Zaciekawił mnie pewien temat. Mianowicie ozdoby z natury. Co to może znaczyć?? Zobaczcie sami :


Sami możecie zrobić coś takiego, wystarczy tylko kilka gałązek wierzbowych, jakieś kleje, spraye i druty. Możecie potrzebować czasem pomocy rodziców, i jeśli się da to poproście ich o nią.

Takie obrazki możecie zrobić całkiem sami. Potrzebne
1. jakieś ususzone liście, kwiaty.
2. ramki na zdjęcia lub jakieś stare obrazy
3. klej i lakier

Wyciągacie szybę z obrazka i obracacie do góry nogami. Układacie na niej kwiaty i potem przyklejacie. Najlepiej żeby klej był bezbarwny. Inny może się rozmazać i będzie to brzydko wyglądało. Potem wkładacie szybę do obrazu i gotowe. Ja osobiście zrobiłam takich 6 i mam je w przedpokoju. Moje są takie wąskie i długie.
Ale nie będziemy rozmawiać o mnie
A tu macie drugi i łatwiejszy oraz bezpieczniejszy sposób. Mam nadzieję, że się wam on spodoba. Wogóle
mam pytanie. Podobają się wam moje posty?? Bo czasami czuję jakby moja praca poszła na marne, a wkładam w nią dużo serca. :)
komentujcie i oceniajcie :)





Podoba wam się??

9 komentarzy:

angelika pisze...

podoba mi sie



Angelika.1999

Unknown pisze...

Bardzo ładne, aczkolwiek nie zrobię chyba.. chociaż.. jak będzie mi się nudziło to może spróbuję :D

Paula90Febo pisze...

Ja nie mam za dużo czasu.

Nesta pisze...

Ładne :) Moja kuzynka lubiła robić takie rzeczy, ma w domu dużo tego :)

Kinia1718

mIchAŁ pisze...

śliczne ale mnie takie rzeczy nie kręcą wolę origami i bibułkarstwo

Candy pisze...

Bardzo ładne :D

julcia_tam pisze...

;)Super

MissMartyna1811 pisze...

Ja nie mam czasu na takie rzeczy ...

#Olga. pisze...

Jak pisałam w ostatnim poście - zdobyłaś mój podziw. Potrzebujemy tutaj takiej redaktorki. Mam nadzieje że zostaniesz z nami jak naaajdłużej! ;]