środa, 25 kwietnia 2012

LMFAO + klip wideo:)

Witam ! Na dzisiaj zapowiadałam Wam artykuł ode mnie. Nie mówiłam Wam o kim. Ogłaszam, że ten zespół to LMFAO !!! To o nim dzisiaj Wam napisze. Przygotowałam również klip video żeby Was nie zanudzić czytaniem:)

Moje wideo:



LMFAO – amerykański duet electro hopowy, złożony z raperów, producentów i tancerzy: Redfoo   oraz jego bratanka SkyBlu .Swój zespół założyli w 2006 roku w Los Angeles ( ma już 6 lat)  .Grupa określa sie stylem tzw. ,, imprezowego rocka"  . Duet przyznał, że ich oryginalna nazwa brzmiała początkowo Sexe Dude ale za radą swojej babci, zmienili nazwę na LMFAO. W listopadzie podpisali kontrakt z wytwórnią płytową o nazwie Interscope .


Znane nam są ich piosenki tj. :
- Sexy and I know it,
- Party Rock Anthem
- Sorry for Party Rocking, 
Shots




Fotki:         



SkyBlu (od lewej), Redfoo ( po prawej)






Pisała dla Was StylistaKamila


16 komentarzy:

requiem for a dream. pisze...

Filmik mi nie działa, używam Google Chrome.

Paula90Febo pisze...

Fajny artykuł.A mi film działa :)

MissMartyna1811 pisze...

Mi film nie działa . Nie lubię LMFAO . Wolę metal, rock itd. Ale wiadomo każdy ma inny gust :)

YourRockMusic12 pisze...

Fajny artykuł, chociaż nie lubię takiej muzyki.

YourRockMusic12

angelika pisze...

fajny artykul

Angelika.1999

#Olga. pisze...

Nie działa filmik... :(
A tak wgl. och nie wiesz jaką zrobiłaś mi przyjemność! Uwielbiam LMFAO, Redfoo mnie rozwala! Masz u mnie wielkieeeegoo plusa! ♥

Anonimowy pisze...

Fajnie wykonany filmik ale jak dla mnie LMFAO nie tworzą muzyki tylko mózgotrzepy dla mas. No ale kwestia gustu

Anonimowy pisze...

A filmik ci zadziałał?

StylistaKamila

Anonimowy pisze...

Tak na google chrome

Unknown pisze...

Ja nawet lubię LMFAO, fajne mają piosenki. :D

Elale21 pisze...

Strasznie krótki ten artykuł.. szkoda.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wera2110 pisze...

Artykuł mógłby (a nawet chyba powinien) być dłuższy.
Bardzo rzadko słucham muzyki, po prostu nie lubię. Kiedyś muzyka była sztuką a teraz non stop wszędzie słyszy się jakieś piosenki a najczęściej - jakieś gnioty. Po prostu - muzyka mi chyba obrzydła. Piszę, oczywiście, o muzyce rozrywkowej. Niewiele jest piosenek których bez marudzenie słucham (chociaż są takie, które naprawdę lubię). Myślałam zawsze, że LMFAO to kolejny gniot ale mimo że takiej muzyki z reguły wybitnie nie lubię to oni są świetni! Stworzyli coś nowego, świeżego. I za to ich lubię choć ich piosenki nie należą do tych, których słucham dla przyjemności z własnej woli. Kiedy je słyszę - po prostu nie narzekam.

Nesta pisze...

Nawet lubię ich piosenki, ale mam wrażenie, że są do siebie podobne.
Mnie również filmik nie działa.

Kinia1718

julcia_tam pisze...

Fajny artykuł

Anonimowy pisze...

Filmik- nie działa. LMFAO- do dupy. Co jeszcze mogę dodać, to to że LMFAO jest zespołem, który ,,śpiewa" (dla mnie to kurze wypociny) tylko po to, aby mieć kasę, sławę po to, aby wykorzystywać innych ludzi. Chodzi mi o to, że nie dawno było takie coś na necie, że RedFoo poszedł do sklepu monopolowego, po 150 flaszek wódki i tam zaczął bajerować kasjerkę. Po 30 minutach wylądowali... wiecie gdzie, a kasjerka dała mu wszystko za darmo! Pojmujecie to?!