czwartek, 5 kwietnia 2012

Le Decor jest już w StarPlazie




13 komentarzy:

Wojtek pisze...

kupiłem :DDD

angelika pisze...

kupilam kilka rzeczy

Angelika.1999

karolina_skc_xd pisze...

ja nic nie kupie bo nie mam kasy

mIchAŁ pisze...

wydałam z 200 SD

CiemnaStronaRacucha pisze...

Kupiłam tylko wazon z gałązkami kwitnącej wiśni :)

Nesta pisze...

Nie kupię :)

Kinia1718

Unknown pisze...

Idę zobaczyć :3

megagwiazda22 pisze...

kupiłam windę telefon i pufę

singiel pisze...

Kupiłem :
-Łóżko z 1 strony
-Wazę z magnolią
-Wiszącego kwiatka
-Wiszące krzesło
-Pufę
-Stolik z białym blatem
-Kilka małych stołów zrobione z 1 dużego
-Krzesło ogrodowe
-Obraz
-Głowę konia
-Lampę
-Wnętrze
-Globus
-Pudełka
-Encyklopedię
A plauje :
-Misę
-Koce

I może coś jeszcze

julcia_tam pisze...

ja nic nie kupię

Anonimowy pisze...

Ja kupiłam telefon i zwisającą roślinkę. :)

MissMartyna1811 pisze...

Ja nic nie kupuję .

Paula90Febo pisze...

A ja nic bo mam pustkę na koncie :(
Paula90Febo