sobota, 28 kwietnia 2012

Kilka stylizacji w ramach przeprosin

Mało pisałam, dlatego teraz dodaję cztery stylizacje :


Tunika jako top - Voile
Spódnica - WOTW
Pasek - bonjour bizou
Torebka - Pretty in love
Buty - bonjour bizou


Marynarka - WOTW
Top - Basics
Spódnica - bonjour bizou
Pasek - IT girls
Buty - Fallen Angel
Torebka - Voile


Sukienka - It girls
Szal - Folk
Torebka - WOTW
Podkolanówki - Evil Panda
Pasek - tingeling

Marynarka - It girls
Spódnica - Voile
Spódnica 2 - Pretty in love
Torebka - Voile
Zakolanówki - Pretty in love
Buty - Voile
Gdy rzeczy się powtarzały to nie pisałam jeszcze raz. Mnie osobiście wszystkie się podobają.

Jaka stylizacja podoba Wam się najbardziej?

Kalina

12 komentarzy:

kislowa pisze...

ładne ;)
kislowa

angelika pisze...

stylizacje super


Angelika.1999

Paula90Febo pisze...

Najbardziej podoba mi się 2 i 3.

Lgois pisze...

Zakochałam się w tych stylizacjach *,* są cudowne .

Cornela2213 pisze...

Ostatnia i pierwsza boskie!

Nesta pisze...

Świetne! :)

Kinia1718

Wera2110 pisze...

Pierwsza i druga są OK.

#Olga. pisze...

Druga i ostatnia mnie zachwyciły! Cudne!

julcia_tam pisze...

Świetne

YourRockMusic12 pisze...

Druga najbardziej mi się podoba :)

YourRockMusic12

szlaban333 pisze...

super :D tylko fryzura okropna :/

Unknown pisze...

Genialne :3