poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Dlaczego nie piszę?



Jak mogliście zauważyć (lub też nie) - od paru dni nic nie pisałam na blogu. Jest to spowodowane, oczywiście, szkołą. Od paru dni męczę się niemiłosiernie ze zrobieniem strony internetowej na informatykę poza tym nasza klasa tradycyjnie zgłosiła się do konkursu na ozdobienie klasy na Wielkanoc i z kumpelą zgłosiłyśmy się do robienia ozdób. Męczyłyśmy się z tym cały weekend  i "wolne" miałam tylko do 14 a kończyłyśmy wieczorem. Wolne wzięłam w cudzysłów bo mam przecież jeszcze zajęcia w domu chociażby np. odrabianie zadań domowych.  Postaram się coś napisać jeszcze przed świętami ew. w święta. Już wiem o jakiej książce najprawdopodobniej wam napiszę (nie będzie to ani następna część "Harry'ego Pottera", ani "Jeżycjady") Od prawie tygodnia nie miałam czasu nawet poczytać książki... Ale przynajmniej mogę być zadowolona z większości ocen jakie ostatnio otrzymałam. :) Jeszcze raz przepraszam (szczególnie właścicielkę bloga)  i mam nadzieję, że mnie rozumiecie.

10 komentarzy:

Paula90Febo pisze...

Rozumiem a i powodzenia z zakładaniem strony internetowej :)
Paula90Febo

Unknown pisze...

Rozumiem. :) Również życzę powodzenia :D

Anonimowy pisze...

Dzięki. :D

julcia_tam pisze...

Ucz się ucz nauka ważniejsza niż internet :P

MissMartyna1811 pisze...

Ja też rozumiem .

Anonimowy pisze...

Dokładnie. :D

angelika pisze...

rozumiem

Angelika.1999

Nesta pisze...

Właśnie, właśnie ;p

Kinia1718

Nesta pisze...

Rozumiem, też mam masę roboty ostatnio i również nie mam czasu czytać książek, tylko w szkole czasem na przerwie bądź jak mam wolną lekcję ;) A teraz właśnie tak czytam "Nostalgię anioła" - polecam :)

Kinia1718

Anonimowy pisze...

W szkole odpada. :D Za duży hałas, za mało przestrzeni. Za dużo ludzi. Ale w święta nadrobię, dziś odwiedziłam bibliotekę i zaopatrzyłam się w następną lekturę oraz kolejną część "Jeżycjady". Na całe święta mi to chyba nie starczy (lektura ma może z 70-80 stron), ale byłam tylko w szkolnej bibliotece, która jest uboga w nie-lektury. A książkę, którą polecasz może przeczytam, znajdę sobie tylko jakąś recenzję. ;) Na razie chcę przeczytać "Igrzyska Śmierci".