sobota, 14 kwietnia 2012

:)

Wiem, że chwalenie się jest niegrzeczne, ale ja chyba muszę.  Chciałabym wam dać do oceny nowy nagłowek który robiłam ponad 5h. Niby taki prosty, a tu tyle czasu zleciało. Dawno już nie robiłam nowych nagłówków, a nie jest mi dane samą siebie oceniać, więc pytam się was. Może ktoś by chciał kupić? Cena to 40sd. Oczywiście napisy ''By JuliaxxD'' ściągnę, i dodam adres bloga osoby która będzie go chciała :) Gratis mogę wykonać avatary redaktorów.

Wymiary - 700x527
Tło - białe

PS. Mam nadzieję, że HGPL się nie obrazi za taką ''reklamę'' :P

7 komentarzy:

MissMartyna1811 pisze...

Ładny .

angelika pisze...

świetny



Angelika.1999

Unknown pisze...

Podoba mi się. ;) Ja wczoraj próbowałam zrobić fryzurę w gimpie.. taka wyszła nawet, nawet, aczkolwiek raczej do niczego się nie przyda :D

Lgois pisze...

Bardzo ładny :)

Anonimowy pisze...

bardzo ładny, lecz nie prowadzę bloga :)

daryska133

megagwiazda22 pisze...

nagłówek piękny

Paula90Febo. pisze...

Extra nagłówek ale nie mam bloga :/
Paula90Febo