wtorek, 27 marca 2012

Przepraszam

Chciałabym was wszystkich przeprosić za brak metek na blogu. Wiem że już dawno miały być i zapewniam że będą, ale nie dzisiaj, tylko w piątek. Chciałam wam to powiedzieć ponieważ nie chce wyjść na niesłowną i nierozgarniętą, ale nie mogę zrobić tych metamorfoz ponieważ mam ważne problemy rodzinne i nie mam czasu zbytnio na siedzenie na komputerze. Obiecuję że jak najszybciej postaram się wrzucić metamorfozy na bloga i jeszcze raz chciałam was bardzo przeprosić. Mam nadzieję że się nie gniewacie ?



A to kilka zdjęć apartamentów na stardoll. Dla poprawy humoru :)) I jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie. . .

10 komentarzy:

Gabi pisze...

Jasne każdy powinien to zrozumieć..:D

Paula90Febo pisze...

No nikt nie żyje stardollem.
Paula90Febo

Nesta pisze...

Nie ma sprawy :)
A apartamenty piękne ^^

Kinia1718

zuziaroberto pisze...

nic się nie stało :P

zuziaroberto

Unknown pisze...

Spoczko. :3
Ładne apartamenty. ;>

angelika pisze...

rozumiem super apartamenty

Angelika.1999

HarajukuGirlPL pisze...

prosiłam, aby nie wklejać obrazków metodą "kopiuj - wklej", bo cały szablon siada, grafiki już zostały usunięte automatycznie

MissMartyna1811 pisze...

Właśnie , ja nie widzę apartamentów ...Ale się nie gniewam :)

julcia_tam pisze...

Jejku same przeprosiny teraz na blogu

Anonimowy pisze...

przepraszam zrobiłam to ostatni raz. :) zapomniałam. . .