wtorek, 20 marca 2012

Następna nowa redaktorka!

Cześć wszystkim, nazywam się Natalia, na stardoll mam dwa konta malinka_natalia oraz zakochana1804. Zostałam wybrana wraz z kilkoma innymi dziewczętami spośród zapewne miliona zgłoszeń na miejsce redaktorki bloga. Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że sposób mojego pisania i moich tematów będzie wam odpowiadał. Mam zamiar pisać o rzeczach jak najbardziej przyziemno-nieprzyziemnych, takich jak rodzajach sera, sposobu podawania czekolady czy niesamowitych zjawiskach, które zachodzą w naszym fantastycznym świecie. Czasem zamieszczę swoje stylizacje, jeżeli oczywiście macie taką ochotę i pokażę jak wykonać ciekawy makijaż. To wszystko na ten temat, dobrej nocy ciasteczka : )).

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

za dużo est tych redaktorech rozumiem 3-5 ale to już przesadaa... ten blog schodzi na psy teraz bd co - redaktorzy blofa komentowac

Anonimowy pisze...

jest* bloga* @

myszka pisze...

Zapewne i tak więcej niż połowa w przeciągu 2 tygodni się wykruszy lub nie będzie spełniało swojej funkcji ; ))

Anonimowy pisze...

ale zal wgl tylu zatrudnic

Unknown pisze...

O, cześć. No trochę się zgadzam z Anonimowym.. trochę za dużo naraz. :/

CiemnaStronaRacucha pisze...

Anonimie pokaż swe oblicze skoro chcesz krytykować :)

Candy pisze...

No trochę dużo, ale przynajmniej będzie co robić :D A tak to może być ciekawie :D Powodzenia, chętnie będę czytać Twoje notki

AleksaPL pisze...

czekam na posty. zapowiadaja sie ciekawie ;33

lelusia69white pisze...

fakt,troche duzo tych nowych redaktorek,ale trzeba dac im szanse. niech pokaza co potrafia,moze to beda naprawde ciekawe posty,ktore z przyjemnascia bedziemy czytac.

angelika pisze...

czekam na posty

Angelika.1999

MissMartyna1811 pisze...

Ja nie mam nic przeciwko , ze jest tyle redaktorów . To jest tylko okres próbny i tak jak moje poprzedniczki powiedziały " kilka osób się wykruszy " . Wydaje mi się , że zostaną 2-3 nowe redaktorki . A tak poza tym witam :)

MissMartyna1811

Nesta pisze...

Dlaczego żal? Tak jest łatwiej zaprosić od razu dużo, a nie, 4 osoby, z których możliwe, że nikt nie zostanie, znowu 4 osoby i tak w kółko. Nie podoba się to do widzenia, nikt Cię tu nie trzyma.

Kinia1718

Nesta pisze...

Hej, mam wrażenie, że będziesz ciekawie pisać, więc czekam z niecierpliwością na pierwszy post :)

Kinia1718

Paula90Febo pisze...

Czekam.
Paula90Febo

julcia_tam pisze...

Będę oceniać jak zobaczę posty