poniedziałek, 26 marca 2012

modelkawika11 już tu nie pracuje


Niestety modelkawika11 nie dojrzała jeszcze do pisania na blogu, od samego początku były z nią problemy, robiła dużo błędów, wykłócała się, nie słuchała się moich rad ani nie trzymała się zasad. Dziś postanowiła zrobić tutaj jakiś totalny śmietnik (chyba na złość mnie), na szczęście komputer mam włączony 24 godziny na dobę i co jakiś czas robię CTRL+R :P Nie wiem co to miało być, ale mam nadzieję że więcej razy się nie powtórzy (to uwaga do innych redaktorów). Oczywiście modelkawika11 straciła posadę redaktorki bezpowrotnie. To tyle co chciałam napisać, życzę Wam miłych snów :D

9 komentarzy:

julcia_tam pisze...

Tak w sumie to się cieszę :P

Unknown pisze...

O.. :D No ja tak samo jak julcia_tam ^_^ Miłych snów! :D

angelika pisze...

milych snow

Angelika.1999

Nesta pisze...

No cóż, niektórzy nikogo się nie słuchają. :p

Kinia1718

zuziaroberto pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Paula90Febo pisze...

Zgadzam się.
Paula90Febo

Gabi pisze...

Zgadzam się z innymi A tak to co napisałaś to była sama prawda..!;-3

itsmeakame pisze...

Ja niewiem o co się wykłucała ale sądząc powaszych komentarzach to chyba dobrze że już jej niema w gronie redaktorów.

MissMartyna1811 pisze...

Ja też nie wiem o co się kłóciła , ale sądzę , że dobrze zrobiłaś :)