piątek, 9 marca 2012

Metki: Kasiikoowa, kiti10Cool, Cornela2213 + wyniki

Przepraszam za małą przerwę, ale miałam taki natłok zajęć i wszystkiego innego, że szok.


Kasiikoowa


PRZED: Czy mogłabym zostawić to bez komentarza? :) Ocena: 1/5

PO: Zapomniałam zrobić screen'a makijażu oczu. A tak poza tym to chciałam zrobić cośinnego, niż ty.:)



PRZED: Jakby nie patrzeć to ubiór nie najgorszy, ale myślę, że jest za dużo łańcuchów, wisiorów, itp. Lubię ten sweter. A tak poza tym to do metki zgłosiłaś się już chyba 4 raz.:) Ocena: 3/5

PO: Nie pasowała mi żądna dłuższa koszula, dlatego zostawiłąm tak. Na to skórzana kamizelka i kolorowo - pastelowo - neonowe rurki + jazzówki (Mmm.).


kiti10Cool


PRZED: Twoja lalka strasznie przypomina mi Gabisię. Chyba dlatego, że też jakiś czas temu miała takie włosy. No, może oprócz tego pieprzyk. Makijaż ładny, staranny. Nie mam większych zastrzeżeń. Ocena: 4/5

PO: Pa-ste-le. Mniam! Prawie do schrupania.:D Przepraszam, że puder jest trochę nierówno nałożony. Bardzo mi odpowiada!


PRZED: Jeśli byłoby mniej par rajstop, inna torebka i bez tych dodatków na głowie to nawet by mi spasowało. Ocena: 3/5

PO: Hmm. Robię jakąś metkę i próbuję coś wykombinować, ale to nie moja wina, że pastele same mi się nasuwają. Ta marynarka jest świetna, koszula też. Po prostu cud, miód. :)


Cornela2213


PRZED: ŁĄdnie, ale przydałoby się trochę kolorku, nie tylko nude. Ocena: 3/5

PO: Wiem, że ta fryzura Wam nie spasuje, ale mi się podoba. :] A te kreski to już w ogóle mój wybryk.



PRZED: Ładna bluzka, spódniczka nie najgorsza, buty też, tylko do siebie za bardzo nie pasują. Ocena: 3/5

PO: Zakochałam się w tym kołnierzyku. zacznę na niego polować w sb, bo tak mi się podoba... Chciałam dać coś na ramiona, ale jakoś nic mi nie spasowało.


Moja stylizacja


Bluzka - tingeling
Bluzka jako spódnica - elle
Pasek - bonjour bizou
Buty - tribute
Torebka - rio


KOLEJKA DO METEK:
Lady_majusia_xD
a_fil4
wikusia1776
kambosynaNK
Ann0026
SandruniaDance1
EwaEmo
zuzia3284
 
 
Wyniki
 
I miejsce: MalaMargusia
 
II miejce: Av_PL (paula90febo miała bardzo podobną pracę)
 
III miejsce: Cornela2213
 
Gratuluję! Po nagrody zgłoście się w mojej Księdze Gości. Macie 48h inaczej nagroda przepadnie.
 
 
 


17 komentarzy:

Kasiikoowa pisze...

Do metki się zgłosiłam, jak jeszcze moja doll wyglądała zupełnie inaczej, zmieniłam styl, na taki jaki mi się podoba, nie wszystkim musi się podobać - to oczywiste :) Dzięki za metkę. ;]

MalaMargusia pisze...

Metamorfozy bardzo udane, podobają mi się. Jeśli można, prosiłabym abyś moją doll też się zajęła. Nie mam już pomysłów na stylizacje. :)

Miło mi zająć pierwsze miejsce, gratuluję też pozostałym :)

Cornela2213 pisze...

Hah. Podoba mi się ten twój wybryk przy moim makijażu ;) Stylizacja mojej dollki też ci fajnie wyszła, ale nie dawałabym tej torebki, nie pasuje mi tu.

angelika pisze...

super stylizacje i gratulacje

Angelika.1999

Nesta pisze...

Ładnie, i przed i po ;)

Kinia1718

kiti10Cool pisze...

Dzięki za metke :)

Milio33 pisze...

Uwaga Potrzebuję twojej pomocy. Użytkownik koniczynka96 jest w posiadaniu mojego hasła do konta, którego jej nie podałam. Jest to hakerka, która wyłudza adres poczty i przez programy hakerskie wchodzi na stardoll. Wczorajszy problem to jej spr.POMOCy Musisz ją zgłosić bardzo cię proszę to bardzo dla mnie ważne !!!

♥ Czekoladka ♥ pisze...

Ekstra metki jak można to się zgłaszam

hannalovepretty

MissMartyna1811 pisze...

Świetne metki ! Gratuluję zwycięzcom . Jeśli można to też się zgłaszam do metki :)

MissMartyna1811

Paula90Febo pisze...

A dla mnie u Kasiikowa ma świetny styl i fryzurkę.
Paula90Febo

Kasiikoowa pisze...

Dzięki. ;>

StylistaKamila pisze...

Metki bardzo ładne. Ogólnie wszystkie są super!:) Jeżeli mozna to równiez zajmij się moją dolll. Może ty masz na nią jakiś lepszy pomysł?

StylistaKamila

Av_PL pisze...

mi również podoba się bardziej przed niż po ;p

Kasiikoowa pisze...

Miło mi :D No cóż, jak widać są różne upodobania ;>

julcia_tam pisze...

ładnie

HarajukuGirlPL pisze...

czemu zrezygnowałaś?

FallingForYou pisze...

Zgłaszam się do metki :)
JuliaxxD