czwartek, 22 marca 2012

Metamorfozy

Zozoleq

Przed:
Fashion : Wydaję mi się, że ubrałaś się w stylu ''Patrzcie, mam nowe LE!'' Nie mam nic przeciwko ubraniom z LE, ale w tej stylizacja mi się nie podobają.
MakeUp : Włosy za wysoko, makijaż za skromny jak na zawartość twojej kosmetyczki, dziwny kształt twarzy i nie wiem po co zostawiłaś taką przerwę pod kolczykiem. Nie podoba mi się.

Po:
Fashion : Masz dużo ciuchów, ale jakoś źle mi się pracowało z twoją szafą. 
MakeUp : Miało być bez tego pudru na policzku. Oczy pomalowałam na biały i niebieski, usta szminką z L`occitane.

Cornela2213

Przed:
Fashion : Bardzo mi się podoba, mogę tylko tyle powiedzieć.
MakeUp : Tutaj też ładnie. Fryzura w ładnym kolorze, a do tego gustowny makijaż. Świetnie.

 Po:
Fashion : W szafie masz nawet dużo rzeczy, ale udało mi się tylko takie coś ''stworzyć''.
MakeUp : Makijaż w kolorze brązowym, jakoś tak mnie naszło.

zaslona

Przed:
Fashion : Jest ładnie.
MakeUp : Fryzura za nisko, i tak się zastanawiam czemu nie pomalowałaś powiek? Masz cienie.

 Po

Fashion : Dużo fajnych ubrań w szafie, wiec mogła się trochę pobawić.
MakeUp : Dziewczęcy,lekki makijaż.

17 komentarzy:

Candy pisze...

Ładne metki :3

Lgois pisze...

Bardzo ładne metki :)

angelika pisze...

suuper metki bardzo mi sie podobaja

Angelika.1999

Paula90Febo pisze...

Mi też się podobają.
Paula90Febo

Anonimowy pisze...

Ładne metki :)

Cornela2213 pisze...

Dziękuję za metkę, choć do końca zadowolona nie jestem ze swojej, podoba mi się makijaż jaki mi wykonałaś, zainspiruję się nim w przyszłości, ale matka "fashion" jest jak dla mnie zbyt skromna i mało pomysłowa...Ale i tak dziękuję ;)

Kasiikoowa pisze...

Udane. ;>

Nesta pisze...

Ładne :)

Kinia1718

megagwiazda22 pisze...

super .

julcia_tam pisze...

Pięknie

MissMartyna1811 pisze...

Mi również się podobają :)

StylistaKamila pisze...

Ładne te twoje metki. Czy mogę ja metke?

StylistaKamila

FallingForYou pisze...

Kolejka jest na razie zamknięta.

Zaslona(SD) pisze...

Bardzo mi się podoba. Przepraszam za brak makijażu ale robiłam stylizacje na bloga i zapomniałam się pomalować :P

Jacksonka115 pisze...

Ładnie.

Klaudu$ia pisze...

Bardzo podobają mi się obie metamorfozy. Jeśli można zgłaszam się również do metki.

klaudiaSti

FallingForYou pisze...

Kolejka jest zamknięta.