piątek, 2 marca 2012

Info


W tą niedzielę Ala występuje w musicalu, dlatego wybaczcie, ale do poniedziałku będę tu gościem. Wpadnę tylko sporadycznie, żeby opublikować kalendarz i listę zwycięzców, ale nie będę przesiadywać na stardoll. W zasadzie już dziś prawie cały dzień mnie nie ma. Od rana mam pełne ręce roboty, a jutro czeka nas cały dzień przygotowań i prób generalnych. Odetchnę chyba dopiero jak się ten cały cyrk skończy czyli w niedzielę wieczorem.
Oczywiście jak tylko będę mieć jakieś fotki to Wam tu kilka zaprezentuję :)

8 komentarzy:

AleksaPL pisze...

spoko, fajnie ;) Milego wystepowania ;D haha

megagwiazda22 pisze...

to życzę powodzenia

Unknown pisze...

Powodzenia i dobrej zabawy :)

#Olga. pisze...

Połamania nóg (w pozytywnym sensie!) :)))

Selenaolciax

angelika pisze...

oki

Angelika.1999

Paula90Febo pisze...

No ja jutro też jestem zalatana gram mecz weekendy mam zajęte treningami koszmar...
Paula90Febo

Anonimowy pisze...

Powodzenia :)

julcia_tam pisze...

Miłego musicalu