piątek, 16 marca 2012

Darmowe perfumy i sukienka Natura Faces


Aby otrzymać sukienkę należy korzystać z bramki brazilproxy.com
W okienko bramki wpisujemy stardoll.com i logujemy się.
Następnie w okienko bramki wklejamy adres:
www.stardoll.com/do/campaign/naturafaces2012.php?item=1
Klikamy enter i gotowe


Aby otrzymać perfumy należy korzystać z bramki brazilproxy.com
W okienko bramki wpisujemy stardoll.com i logujemy się.
Następnie w okienko bramki wklejamy adres:
www.stardoll.com/do/campaign/naturafaces2012.php?item=2
Klikamy enter i gotowe

18 komentarzy:

Ola pisze...

nie robię


MissParis125

Jacksonka115 pisze...

Perfum nie mogę zrobić ;/

Cornela2213 pisze...

nie włącza mi się ta strona brazilproxy.com...

Jacksonka115 pisze...

Dobra, już się udało.

monia129 pisze...

Raczej nie zrobię nie podobają mi się :(

Nesta pisze...

Ehh, nie włącza mi się to proxy :/

Kinia1718

Margo pisze...

Sukienkę napewno zrobię. Pozdrawiam Gosia1918 :)

Paula90Febo pisze...

Zrobiłam.
Paula90Febo

Candy pisze...

Nie włącza się :/

julcia_tam pisze...

Zrobiłam

Unknown pisze...

Zrobię później jak się będzie dało. ;]

MissMartyna1811 pisze...

Może zrobię perfum ...

MissMartyna1811

Mara pisze...

Urocza sukienka i stylowe perfumki ^^ Na pewno zrobię :D

angelika pisze...

zrobie


Angelika.1999

Anonimowy pisze...

zrobiłam piękne

Anonimowy pisze...

wszystko mam thx

GoldieAnanaseQ3

Anonimowy pisze...

zrobiłam i nic nie dostałam :/

Anonimowy pisze...

Bigyou9