sobota, 10 marca 2012

50 starmonet ZA DARMO!!! - bramka proxy

Aby je otrzymać nalezy skorzystać z bramki ubertunnel.com
W okienko bramki wpiszcie stardoll.com i zalogujcie się na stardoll.
Teraz w okienko bramki wklejcie adres:
http://www.stardoll.com/en/campaigns/dove/quiz.php
Gdy otworzy Wam się strona z qiuzem klikacie w zaznaczony obrazek.


Teraz musicie odpowiedzieć na około 11-14 pytań w zależności od tego co będziecie odpowiadać (obojętnie jak) a na koniec wpisać odpowiedź w białym okienku do momentu aż odblokuje się guzik SUBMIT. Gdy będzie już aktywny wtedy go klikacie a do Waszego konta zostaje przypisane 50 starmonet.

35 komentarzy:

MalaMargusia pisze...

Jestem zbyt leniwa. Chyba sobie odpuszczę.. :)

angelika pisze...

zrobie

Angelika.1999

HarajukuGirlPL pisze...

hmmm.... to zajmuje mi dokładnie 27 sekund :) zrobiłam na wszystkich kontach, do których mam dostęp :P

Kasiikoowa pisze...

Zrobię, dzięki za info. :)

Domciaaa ;d pisze...

nie umiem kliknąć sumbit na końcu ...

MalaMargusia pisze...

Widocznie moje lenistwo przekracza wszystkie możliwe granice :D Pewnie później się za to wezmę.

HarajukuGirlPL pisze...

pisz jakieś byle jakie wyrazy ale musisz co jakiś czas wstawiać spację!

ja piszę na przykład:
dfgvhj sgdsdsjkf dhfkdjsfhkj dshfkjdsfh

Kasiikoowa pisze...

Ja napisałam "Because I like it." ^^

HarajukuGirlPL pisze...

proszę, jaka dokładna.... ja nawet tych pytań nie przeczytałam :O

MissMartyna1811 pisze...

Zaraz zrobie :)

MissMartyna1811

Domciaaa ;d pisze...

ja mam tak po prostu z google chrome. niektórych przycisków nie idzie kliknąć . no niestety, a z innej przeglądarki nie chce mi się korzystać :P

monia129 pisze...

A ja napisałam "Nie nie boję się! " XD

Domciaaa ;d pisze...

spróbowałam jeszcze raz i się udało ^^. dziękuję c:

Kasiikoowa pisze...

Lubię angielski, więc sobie poczytałam trochę, niektóre pytania były ciekawe. :D

Kasiikoowa pisze...

Hahahaha, dooobree! :D

Lgois pisze...

zrobione :D
dzięki za info :D

Jacksonka115 pisze...

Hahahah xd Najlepsza darmówka ;3

Cornela2213 pisze...

Zrobiłam, 50sm zawsze się przyda ;)

nikola1305(kasaPink) pisze...

A da się też zrobić parę razy?
Spróbuje :)

anetka9995/truskaffkowe pisze...

ja dostałam 100 sm :3 aż szook :3 piszę że 50 ;P błąd się wkradł
anetka9995

Missmalinka21 pisze...

napisałam : A to dz-dziękii :P

Missmalinka21

Paula90Febo pisze...

zrobiłam :D fajnie bo mam już 900 sm.

StylistaKamila pisze...

Już zrobiłam i dziś wybieram się na zakupy:)
Mi zajęło to około 1 minuty. To bardzo proste!

StylistaKamila

Mrunia pisze...

Heh, ja też dostałam 100 SM. Jeśli to pomyłka - mogliby jej nie poprawiać.

Mrunia_R.E.

Kasiikoowa pisze...

Ja dostałam tylko 50 :o

Candy pisze...

Zrobiłam :3

Mrunia pisze...

Kurczę, to jednak jakaś pomyłka. Po zrobieniu quizu wyświetliło mi się, że zarobiłam 100 SM, a tak naprawdę dostałam też tylko 50.

Mrunia_R.E.

HarajukuGirlPL pisze...

ja na każdym koncie dostałam po 50sm, może po tym czasie jakiś błąd nastąpił, bo ja to robiłam kilka godzin temu

HarajukuGirlPL pisze...

no widzisz :)

Adusia2525 pisze...

Jak na różnych kontach zrobisz...

Nesta pisze...

O, idę zaraz robić :)

Kinia1718

julcia_tam pisze...

zaraz zrobię

Niunia1202 pisze...

ehhh, bramka jest załadowana, pewnie dużo ludzi teraz to robi, nie idzie się dopchać ;/

Anonimowy pisze...

mi nie działe :c

megagwiazda22 pisze...

zrobiłam :)