sobota, 25 lutego 2012

Wysyłam CODZIENNIE gifty z facebooka!

Osoby, które chcą otrzymywać ode mnie przynajmniej jeden stardollowy gift dziennie proszę aby przysłały mi zaproszenie do znajomych, inaczej wysłanie prezentu jest niemożliwe.


Tak jak pisałam w temacie wysyłam gifty do wszystkich z listy stardollowych przyjaciół codziennie, no chyba że gdzieś wyjadę lub nie mam dostępu do netu to wtedy z oczywistych względów nie dam rady wysłać.

Dziś do wysłania są możliwe poniższe rzeczy więc wysyłam to co według mnie najfajniejsze czyli sofę i buty (patrz obrazek). Jeśli ktoś będzie chciał coś innego to wtedy musi do mnie napisać w prywatnej wiadomości na FB co mam wysłać.


11 komentarzy:

AleksaPL pisze...

ja juz mam wszystkie ,wiec dziekujee.

zuziaroberto pisze...

ja chce ta drugą bluzke
zuziaroberto

Unknown pisze...

Mi coś fejs nie działa ._.

Anonimowy pisze...

siemka, ja również wysyłam te prezenty dodawajcie mnie jeśli chcecie :))


facebook.com/people/Jane-Complete/100003244887174

Anonimowy pisze...

Dodałam się. :) :D

Adusia2525 pisze...

Wysłałam zaproszenie :) Adusia2525

MissMartyna1811 pisze...

Ja dostaje prawie codziennie .

MissMartyna1811

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się i proszę czwarty top z pierwszego rzędu.

VeroniMineral
Weronika Wojas

M. pisze...

jaa na sd jestem miniak,chcę te buty! ostatnie!

julcia_tam pisze...

JA chyba się nie skusze

Jagoda pisze...

wysłałam :)

jako : Karina Fronka

na stardoll : JagoodaAngel

chcę te ostatnie buty ! :)
___________
ja na moim blogu również wysyłam prezenty :)

stardoll-stylizacje-darmowki.blogspot.com