piątek, 3 lutego 2012

Wyniki loterii zorganizowanej w Studiu Stylistycznym


Do wczorajszej loterii zgłosiło się 24 osoby. Przypuszczalnie zgłoszeń było wiecej ale tak jak pisałam wcześniej prośby bez hasła LOTERIA nie były brane pod uwagę. Poza tym zgłoszenia były przyjmowane tylko wczoraj, dzisiejsze już się nie wliczały do losowania.

Osoby, które zostały wylosowane to:
MissWiosny136 (nagroda przekazana)

monia129 (nagroda przekazana)

..Kolorowa (nagroda przekazana)

to-ja-to-ja (nagroda przekazana)

Kinia1718 (nagroda przekazana)

paula90febo (nagroda przekazana)

iglastymen (nagroda przekazana)

Candy (nagroda przekazana)

DaisyShey (nagroda przekazana)

lgois (nagroda przekazana)


A tak poza tym jak Wam się podobały stylizacje? Teraz mogę się Wam przyznać, że wszystkie dollki biorące udział w loterii nie ubierałam ja lecz AlabiaPL, czyli Ala, moja córka :) Wiem, że kilka osób skusiło się na zakup stylizacji więc chyba Wam się podobały?! ;P

10 komentarzy:

CiemnaStronaRacucha pisze...

Serio Twoja córka mnie stylizowała? :D Trafiła w gust nawet. Możesz jej ode mnie podziękować :)

Unknown pisze...

Gratuluję :D Bardzo ładne :>

HarajukuGirlPL pisze...

@ MalaMargusia

tak, Ala miała świetną zabawę podczas gdy ja mogłam zająć się trochę domem :P

poza tym często puszczam ją na Studio, bo ona tego na koncie nie ma, a bardzo lubi przebierać innych użytkowników

Karolina pisze...

bardzo fajne te stylizacje :) no i gratuluje dla wygranych :)

Anonimowy pisze...

Gratuluję wszystkim.Podoba mi się moja stylizacja : )

CiemnaStronaRacucha pisze...

Pomocnica Stardollowa :) Kto wie w czym jeszcze zastępowała Harajuku -a może nawet o tym nie wiemy :D

Domi ;d. pisze...

wszystkie stylizacje są śliczne :)

HarajukuGirlPL pisze...

@ MalaMargusia

oj tak, tak :)

Lgois pisze...

Możesz przekazać swojej córeczce że ma świetny gust ;) Lgois

julcia_tam pisze...

Rzeczywiście ma gust