piątek, 17 lutego 2012

WOW, chyba będę musiała ogłosić wewnętrzny KONKURS NA SCENERIĘ...

W związku z tym, że na stardoll pojawił się nowy konkurs na scenerię "Pożegnanie Whitney Houston" wiele osób, które mam w znajomych wykorzystuje moją dolkę (w dobrym tego słowa znaczeniu) do tejże właśnie scenerii. Jak już pisałam, nie mam nic przeciwko temu, bardzo się cieszę, że mogę pomóc i pomyślałam sobie, że skoro stardoll ogłasza konkurs z Whitney dla milionów użytkowników, to ja zrobię konkurs kameralny, czyli właśnie dla tych którzy pożyczają moją dollkę takiej scenerii. Temat konkursu będzie taki sam, scenerie z konkursu stardoll będą w nim brać udział, nie trzeba nic więcej robić, jedynie powiadomić mnie, że moja dollka jest w scenerii (ale o tym informuje też automat stardoll, który wydaje się być niezawodny). Osoby które już wykonały ze mną scenerię "Pożegnanie Whitney Houston" nie muszą jej robić drugi raz, ich prace również zostaną wliczone do konkursu.
A nagrody....? Może też tak jak na stardoll nagrodami będą stardolary i starmonety :)
I co Wy na to? Podoba się pomysł? No to zabierajcie się do roboty ;P
Przyjmowanie prac potrwa tak samo jak na stardoll czyli do 29 lutego 2012.
Poniżej link do konkursu stardoll. Nie zapomnijcie dodać mnie do scenerii, bo tylko w ten sposób sceneria zakwalifikuje się do naszego konkursu.


 

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Zrobię ;)

Anonimowy pisze...

Zrobię, ale skoro jest sporo czasu to w niedzielę. Dziś jest późno, chcę sobie trochę posiedzieć, odpocząć... Jutro nie będę miała czasu (shopping ♥).

A co do automatu - wcale nie jest taki niezawodny. Już nie raz nie poinformował mnie o odpowiedzi w KG...

TynkaaBlog. pisze...

wee..nie mam Cię w znajomych. do dupki. :3

missDomis1999 pisze...

Pewnie zrobię ale nie jestem pewna bo jutro musze iść i do cioci i na sanki łiiiiiiiiiii...
Także nw ale się postaram jak nie jutro to w niedzie

MissMartyna1811 pisze...

Szkoda ... Ja już zrobiłam ze swoją dolką ...

MissMartyna1811

Natalia pisze...

Ja juz zrobilam :D

Mrunia pisze...

Postaram się zrobić, ale już nie dziś.

Mrunia_R.E.