środa, 22 lutego 2012

Stylizacje do konkursu - NIE WYKORZYSTUJCIE OSÓB TRZECICH!


Mam jedną uwagę odnośnie konkursów na stylizację. Jeśli ktoś na blogu ogłasza taki konkurs a Wy decydujecie się w nim wziąć udział to bardzo Was proszę, róbcie prace konkursowe SAMI! Nie wykorzystujcie do tego osób trzecich czyli stylistów. Przecież To ma być Wasz pomysł, Wasz wkład, Wasza praca.... a nie kogoś innego. A tymczasem od kiedy xKamilax123 ogłosiła konkurs kilkuetapowy, gdzie pierwszy etap to stylizacja na aniołka to od tej pory dostałam już kilkanaście zgłoszeń w kolejce Studia Stylistycznego z prośbą o wystylizowanie na anioła. No ludzie! Opamiętajcie się, czy to ja mam Wam wykonywać stylizacje czy Wy to macie robić? Gdybym tak spełniła te prośby to później okazałoby się że niemal wszystkie prace konkursowe będą moje!!! Tak nie może być. To samo dotyczy innych stylistów, nie proście ich o takie rzeczy, żeby nieświadomie wykonywali za Was robotę, czy naprawdę nie umiecie już nic sami wymyślić, trochę popracować szarymi komórkami, a nie tylko brać, brać, brać.... dajcie coś od siebie i zdobywajcie nagrody uczciwie. Owszem, ja mogę Wam strzelić stylizację na anioła, ale od razu mówię że moje stylizacje sama będę dyskwalifikować z tego konkursu. To tyle co miałam do powiedzenia na ten temat. Życzę Wam wielu pomysłów i powodzenia w konkursie :)

PS: Pisałam oczywiście do tych, którzy tak robią, bo wiem że spora grupa sama wykonuje swoje prace.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Mi nawet takie coś nie przyszło do głowy :o

AleksaPL pisze...

mi tez. nei pomyslalam o tym. kurcze, ze sa tacy ludziee..

zuziaroberto pisze...

ja sama zrobilam stylizację na anioła

nawet nie myślałam o takim czymś
zuziaroberto

Anonimowy pisze...

Ja również nawet nie wpadłam na tak "wspaniały" pomysł. Jak po raz kolejny widać - ludzka bezczelność (w Polsce wyjątkowo częsta przypadłość) nie zna granic. Cóż, ja nie miałabym serca i od razu dyskwalifikowałabym takie osoby z konkursu.