środa, 22 lutego 2012

EDIT: Metki: kiteczka, ickamicka, MichowskaEmilia + konkursik

kiteczka


PRZED: Ta fryzura jakoś tutaj nie pasuje.Makijaż nie jest najgorszy. Ocena: 4/5

PO: Chciałam dać więcej kolorków na oczach, ale już się nie dało.:) Efekt końcowy nie jest zły. :]



PRZED: Świetnie.:) Tak miejsko, a zarazem elegancko. Bardzo lubię tę spódnicę. Ocena: 5/5

PO1: Nie mogłam się zdecydować.:) Ta stylizacja jest w neonach, natomiast ta druga w pastelach, czyli to, co najmodniejsze w nadchodzących sezonach. Uwielbiam połączenie żółtego z turkusem..:* Do tego przełamane czarnym. Efekt - super.:D

PO2: Tutaj - tak jak wspomniałam wcześniej - pastele. To są chyba moje ulubione metki..Ta spódnica jest genialna. A ta różdżka albo sowa to dlatego, że kolorystycznie pasjue.:D

ickamicka



PRZED: Hmm. Tak pospolicie, i zwyczajnie. Te usta są okropne. A fryzura wygląda tak, jakby miała rozdwojone końcówki.:) Ocena: 2/5

PO: No co. Chciałam się zabawić.:) Coś innego, niż zawsze. Jak zobaczyłam te wszystkie odcienie różu, to od razu wiedziałam, co się święci.:D Fantazja moją przyjaciółką.:) Jedyne, co tu nie pasuje, to te zielone oczy.



PRZED: Tutaj też tak zwyczajnie. O. A ta torebka była pierwszą rzeczą, którą kupiłam na StarDoll.. :) Ocena: 2/5

PO: Zauważyłam, że ostatnio nie łączę więcej niż 3-4 kolory. Tutaj, z tego, co widzę, są 3. Efekt niezły, tylko nie mogłam znaleźć pasujących skarpetek.


MichowskaEmilia


PRZED: Makijaż niezły, staranny, reszta także bez zastrzeżeń. Ocena: 4/5

PO: Tutaj też lekko zaszalałam.;D Bardzo lubię tę fryzurę.:) Neony znowu się pokazały.:P



PRZED: Ładnie. Tylko dałabym jakieś inne buty i może torebkę. Zmieniłabym też naszyjnik. Na tę spódnicę już od dawna poluję w bazarku.:] Ocena: 4,5/5

PO: Miejska elegancja.:) Brakowało mi tylko białych skarpetek. Na pewno kiedyś się tak ubiorę (w sensie, że lalkę.:D). Tylko nie wiem, gdzie znaleźć te legginsy, bo są świetne.


(EDIT)KOLEJKA DO METEK:
Kasiikoowa
kiti10Cool
Cornela2213
Lady_majusia_xD
a_fil4
wikusia1776
kambosynaNK
Ann0026
SandruniaDance1

stylizacja





KONKURS

Dlatego, że mnie tak długo nie było, organizuję konkursik, który polega na wystylizowaniu mojej lalki w którąś z moich spódnic.:D Macie duże pole do popisu.:] Prace zalinkujcie na pokazywarka.pl, imageshack.us, tynypic.com i pozostawcie w komentarzach. Prace oddajecie do 3 marca.

Moje spódnice.:]


Nagrody:

I miejsce

II miejsce


III miejsce

POWODZENIA!

9 komentarzy:

angelika pisze...

oki super styllizacje
wezme udzial

Angelika.1999

angelika pisze...

a gdzie mam ta stylizacje przeslac

Angelika.1999

CiemnaStronaRacucha pisze...

Świetne metki :)

Zgłaszam się do konkursu, to moja praca: http://imageshack.us/f/263/margusia11.jpg/

julcia_tam pisze...

ładne

Mrunia pisze...

Ładnie :).

Mrunia_R.E.

Karolina pisze...

bardzo ładne metki :)


zgłaszam się

http://tinypic.pl/4hg4nhd7u5ve

Av_PL

Paula90Febo pisze...

Fajne metki (jak zawsze).
Zgłaszam się.Link do stylizacji:
http://img3.imageshack.us/img3/9269/luissa.png

Mam nadzieję że się podoba.
Paula90Febo

zuzia3284 pisze...

zg się!
link : http://img401.imageshack.us/img401/7493/blebled.png
zuzia3284

Cornela2213 pisze...

śliczne metki, z niecierpliwością czekam na swoją ;)

Też się zgłaszam, oto moja praca:
http://imageshack.us/photo/my-images/826/brownchic.png/