piątek, 3 lutego 2012

Metamorfozy - lelusia69White, to-ja-to-ja, agus.ehee

Oto 'porcyjka' moich dzisiejszych metek:

lelusia69White




Masz, jak sama powiedziałaś, dużo ubrań, co dla mnie (choć może być to trochę dziwne) jest trochę kłopotliwe. Niby by się chciało zrobić coś zaskakującego (przecież ma się w czym wybierać) ale jak przyjdzie co do czego to zakłada się na dolkę sukienkę, buty i po sprawie. Chociaż pozostaje się trochę zawiedzionym..
I tak było w sprawie Twojej metki. Chciałam wymyślić coś fantastycznego, ale w wyniku powstała jedynie sukienka. Chociaż bardzoo mi się podoba!
Co do makijażu, to Twój uważam za trochę niedokładny, a ja zrobiłam taki leciutki w zielonej kolorystyce.


to-ja-to-ja




Masz fajna dolkę i ładnie ja ubierasz. A druga metkę nie można nazwać 'makijazowa', ponieważ nie masz nawet tuszu do rzęs. Ten makijaż co masz na sobie jest od początku na Twojej dolce! Wiec tu nic nie dało się zrobić.

agus.ehee




Masz nawet sporo fajnych ubrań. Fajnie ubierasz dolkę, dobierając wiele szczegółów do stroju. Makijaż ten jest niezły. Nie wiedziałam jedynie jaka fryzurę dobrać, bo żadna mi nie pasowała to tego sztucznego uśmiechu.


Zapraszam do komentowania.

Kolejka do metek:
- Jesscelina
- kuurdee
- ..Kolorowa

6 komentarzy:

Domi ;d. pisze...

ładnie
kombosynank

PaTrYcJa pisze...

bardzo ładne robisz metki :) pozdrawiam

Bloody_Merry

julcia_tam pisze...

ładnie

Unknown pisze...

Suuper :D

#Olga. pisze...

Robisz cudne metamorfozy! Zgłaszam się! :)

Selenaolciax

Mrunia pisze...

Ładnie :).

Mrunia_R.E.