piątek, 6 stycznia 2012

Zagłosujcie na mojego Jurka! :)

Jeśli możecie zagłosujcie na mojego Jurka Owsiaka 5/5. Być może uda mu się zdobyć tytuł NCG, a może i nawet CG choć w to bardzo wątpię, bo tych głosów musiałoby być chyba z tysiąc.

Zrobiłam wcześniej scenerię z WOŚP, niestety nie chciała się zapisać i nie udało mi się jej dodać w moim profilu, ale na szczęście zrobiłam zrzut z ekranu i tu chciałam Wam ją pokazać :) Być może się rozposnacie w tłumie ;P


Początkowo chciałam żebyście na tę własnie scenerię głosowali, no ale skoro nie można jej zapisać to w takim razie proszę o głosy na NCG. Z góry wszystkim sedecznie dziękuję!

12 komentarzy:

Nesta pisze...

Zaraz zagłosuję :)
Świetna sceneria, szkoda, że się nie dała zapisać..

Kinia1718

Aleksandra Krajewska pisze...

Swietna scenrria, mnie w tłumie nie ma ale z pewnością zagłosuje na ciebie

Unknown pisze...

Super ;D :)

Ll pisze...

Zagłosuję ! To może zachęci innych :)

Jacksonka115 pisze...

Oczywiście że zagłosuję!

Mrunia pisze...

Zagłosowałam już :)
Życzę wygranej NCG :)

Mrunia_R.E.

Anonimowy pisze...

Zagłosowałam, musisz wygrać :)

Kellseay pisze...

wow, świetny pomysł! ;)

Renata (relkins) pisze...

Zaglosowałm a takze napisałm o Jureczku u siebie w prezentacji!!

Dziewczyny, tak chyba jeszcze bardziej mozemy pomóc, nie uważacie?

xD_Karina_xD pisze...

Zostawię ogłoszenie w swojej prezentacji. Oczywiście zagłosowałam :)

julcia_tam pisze...

Pewnie że zagłosuję:D

Well pisze...

Naprawdę świetny i oryginalny pomysł z tym Jurkiem.