piątek, 6 stycznia 2012

Ostatnie koszulki za starmonety!


Niestety za moment skończy mi się możliwość wystawiania rzeczy w bazarze za starmonety. Są to już ostatnie koszulki za sm. Potem będę musiała wystawiac jedynie za stardolary, no chyba że gdzieś po drodze wydam trochę starmonet to wtedy na to miejsce wskoczy koszulka.

Do tej pory do akcji WOŚP 20 finał przyłaczyli się:

xD_Karina_xD, julcia_tam, rolnikstokrotka, ForrestWiku, Elale21, sel13, Patkasweet123, Laurus01, wieloryb.com, Angelika.1999, monia129, _MisiuniA_, rawan_rrr, AleksaPL, selenagomez4439, MileyCyrus160, Rewelcja, Wera2110, MIssParis125, Maria20105, lexusis2, olunka5161, czarna_doll, Szkola8848, ..Kolorowa, Basiula15dt, relkins, Bella-Michasia, VincentStell, dudaczek, MagdaHip_Hop, Mrunia_R.E., SooperBoy20, Molcia32, RudyRuby,

10 komentarzy:

Ola pisze...

Szkoda

JA już upiłam za sd


MissParis125

julcia_tam pisze...

Ja się załapałam na sm

Aleksandra Krajewska pisze...

ja tez sie zalapałam na sm

Ll pisze...

Załapałam się :) Masz świetne pomysły.

Anonimowy pisze...

a co mi tam !

przed chwilką kupilam :)

Jacksonka115 pisze...

Ja nawet już ubrałam ;D

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Nie mam sm teraz.. ;/

Mrunia pisze...

Ja kupuję za SD, jak tylko jakaś zostanie wystawiona.

Mrunia_R.E.

Anonimowy pisze...

Ja kupiłam jedną za starmonety, z krótkim rękawkiem, a chciałam jeszcze kupić zasm na ramiączkach... Muszę zaglądać do Pani starbazaaru. ;D