środa, 4 stycznia 2012

Metamorfozy - HannaLovePretty



 

Postanowiłam, że każdy post będzie dotyczył innej kategorii. Na pierwszy ogień pójdą makijaże . Zgłosiło  się do nich dużo osób a oto Ci , których wybrałam losowo : Kasiikoowa , KarOla355 oraz Mrunia_R.E.

Kasiikoowa : 



Przed : Bardzo fajny i oryginalny pomysł na  fryzurę  , niestety ja nie gustuję w własnoręcznych ozdóbkach . Śliczna karnacja
Po : Podstawową zasadą , którą się kierowałam była elegancja, postanowiłam zrobić lekki makijaż. 

Zdobyłaś 27 / 30 punktów czyli ocena celująca ( 6 ) . 

KarOla355



Przed :  Moje pierwsze jak ujrzałam twoją doll  to "Nie nawiedzę tych oczu" są one jednym wielkim kopiarstwem. 
Po: Prosty makijaż oraz lekka maskara pocieniowałam różowym cieniem z LUXE. Radzę Ci zmień trochę karnację swojej lalki.

Zdobyłaś  16 / 30 punktów czyli ocena  dobra ( 4 ) . 

Mrunia_R.E.



Przed: Nie będę owijała w bawełnę i mówię prosto z mostu twoja doll ma za jasną karnację najlepiej ją popraw na podobną jak ma Kasiikoowa i popraw usta oraz chcę Ci powiedzieć , że makijażu nie robi się po same brwi . 
Po: Skromny makijaż podobny do banana :) . Usta pomalowałam mało wyzywająco. 

Zdobyłaś  15 / 30 punktów czyli ocena  dostateczna ( 3 ) . 

_ _ _ 

 Już jutro następna kategoria dotycząca również makijażu  w niej pokaże  3 losowo wybrane osoby a będą nimi: Kamila99001, Demii-Lovato00 oraz ForrestWiku


DO KOLEJNYCH METAMORFOZ  MOŻECIE ZGŁASZAĆ SIĘ POD TYM POSTEM 

PS . Jak by co te same postu pojawiają się na moim blogu , który ja pisze sky-stardoll.blogspot.com

18 komentarzy:

Gabunia56 pisze...

Zgłąszam sie:D a co tam:) Chcialabym metamorfoze makijażową:L

Gabriela1989

Dancestarmiss.4 pisze...

zgłaszam się

dancestarmiss.4

Kasiikoowa pisze...

Hmm.. nie żeby mi coś nie pasowało, ale według Twojej punktacji to wychodzi mi ocena 6.. :D Bo dostałam od Cb 27 pkt. a od 26 pkt. jest 6 :P
Ale metka mi się podoba bardzo ;D Dziękuję ; >

♥ Czekoladka ♥ pisze...

Kasiikoowa pomyliłam się i dziękuję już poprawiam

xD_Karina_xD pisze...

Kocham makijaż 'Po' w ostatniej metce!

Kasiikoowa pisze...

Ok.. Nic się nie stało w sumie :D Dzięki. ;)

♥ Nina ♥ pisze...

A co tam, zgłaszam się na stylizację ( tylko i wyłącznie ! ) :>
Hermione85

♥ Czekoladka ♥ pisze...

Kasiikowa - :)
xD_Karina_xD - Dziękuje bardzo
Nina - Dzięki za zgłoszenie w swoim czasie zrobię metkę
Gabunia56- Dzięki za zgłoszenie w swoim czasie zrobię metkę

HannaLovePretty

xD_Karina_xD pisze...

Haha ;P W sumie to zainspirowałaś mnie do zrobienia ładniejszej me doll :D Ale metki świetne, gratuluję :)

♥ Czekoladka ♥ pisze...

xD_Karina_xD - Dziękuje , dziękuje w jutro pojawią się kolejne

julcia_tam pisze...

Gratulacje!

julia pisze...

zg. Chciałabym metamorfozę makijażową i ubiorową

wieloryb.com

4EverYou pisze...

zgłaszam się

na stardollu 4EverYou Chciałabym metamorfozę makijażową i ubiorową

misspunk982 pisze...

Zg. Się ;]

misspunk982 pisze...

Sorry, zapomnialam nicka.
-misspunk982

jagusia pisze...

zg się =)
_jagusia

o_ania_o pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
o_ania_o pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.