piątek, 6 stycznia 2012

Metki: Myszuunia, Kamila99001, ankaaa96

Po spotkaniu się z wczorajszą krytyką, trochę się zdołowałam, ale to nic. ;)
Przepraszam, że tak późno, ale wcześniej nie zdążyłam dodać metek.


Myszuunia


PRZED: Trochę nie rozumiem tej nowej mody na 'piórze oczka' :), ale tak poza tym to jest nieźle. Ocena: 4/5

PO: Zmieniłam fryzurę, a oczy pomalowałam na żółtobrązowo. Usta lekko musnęłam LUXE.


PRZED: Nie jest źle, nawet mi się podoba, ale coś nie pasuje. Ocena: 3,5/5

PO: Lalka jak była, tak została elegancka.:) Masz bardzo dużo ubrań, dlatego zdecydowany plus. A naszyjniki masz świetne.

Kamila99001

PRZED: Ogólnie nawet mi się podoba. Tylko te usta trochę nie pasują.. Ocena: 4,5/5

PO: Zmieniłam włosy i ich kolor, oczy pomalowałam na niebieskobiało, trochę LUXE i  cyba jest ok. :)



PRZED: Podoba mi się bardzo ta bandama, ale trochę nie wyszło z tą grzywką. Bluzka nieźle, sponie i moje kochaane buty też fajnie, tylko ta torebka kolorystycznie nie pasuje. Ocena: 4/5

PO: Wyszło tak bardziej elegancko. Nie mogłam znaleźć innych pasujących butów i torebki.


ankaaa96



PRZED: Oczy bardzo ładnie pomalowane. Ale nie pasuje kolor skóry i trochę te włosy. Poza tym jest ok. Ocena: 4/5

PO: Masz bardzo mało kosmetyków i trudno mi było coś wykombinować. Usta musnęłam brązową szminką, oczy czarno-białe i chyba nie jest źle.


PRZED: Podoba mi się, a te buty są rewelacyjne.:) Tylko ten kapelusik trochę przeszkadza, ale to nic. Ocena: 4,5/5

PO: To taki trochę sportowy strój. Masz dużo ubrań i nie wiedziała, co wybrać. Torba jest bardzo fajna i raczej pasuje do 'jeździeckich spodni' i góry.



Kolejka do metek:
123listek123
Justinowa__
sel13
JuliaxxD
Kincia4444
ola_wronka
Wera2110

Trzy pierwsze będą jutro, a pojutrze następne.


9 komentarzy:

oOlLkKa pisze...

zgłaszam się


ola_wronka

Myszuunia pisze...

Nie wiem czemu spotkałaś się z ktyryką, twoje metamorfozy są bardzo ładne :) Podoba mi się mój nowy wygląd ;D A co do tych ,,piórzych oczek", to chodzi właściwie o to, żeby uzyskać efekt zamkniętych oczu :)

-Luissa pisze...

no właśnie tak myślałam.. :)
wiesz.. no każdy ma inny gust. i fajnie, że ci się podoba.. :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się. :)
A poza tym stylizacja z pierwszej metamorfozy ubraniowej jest prześliczna!!! <3 (chodzi mi o tą stylizację wykonaną przez ciebie, czyt. -Luissę)
Wera2110

Unknown pisze...

Hmm.. no ok. Muszę przyznać, że te metamorfozy Ci wyszły, a zwłaszcza ta pierwsza ;)

Kamila99001 pisze...

moja mi się niestety nie podoba .. i jak coś to ja mam więcej ciuchów w brązowym pokoju na dole .. nie wiem czy wiedziałaś , ale trudno .
i torebka specjalnie była dobrana w kontrastującym kolorze

xD_Karina_xD pisze...

Fajne metki :)

ankaaa96 pisze...

dzieki!
jest fantastyczna!

Mrunia pisze...

No, te metki lepiej Ci wyszły :) Tylko ostatnia makijażowa zupełnie mi się nie podoba.

Mrunia_R.E.