wtorek, 10 stycznia 2012

Metki: Candy

Przepraszam, ale dzisiaj tylko jedna metka.


Candy




PRZED: Najbardziej podoba mi się makijaż, ale mógłby być trochę niższy. Usta i oczy lepiej zmień.:) Ocena: 3/5

PO: Postawiłam na taki bardziej stonowany makijaż w kolorach jesieni.:D


PRZED: Ładnie, tak elegancko. Podoba mi się ten sweterek, ale ja tam bym go użyła do czegoś innego. I może trochę wyższe szpilki. Ocena: 4/5

PO: Taki trochę luz pomieszany z elegancją (nie wiem, czy coś takiego istnieje :P). Ta torba mi się strasznie podoba. Mogłabyś mi powiedzieć, skąd ją masz.? :)

 Kolejka do metek:

l22l
_jagusia
RudyRuby
 
 
 
Zgłaszajcie się pod tym postem lub w mojej Księdze Gości. Jeśli nie będę miała żadnych zgłoszeń, a znajdę trochę czasu to zacznę wstawiać moje stylizacje.



6 komentarzy:

Unknown pisze...

Hmm.. Może być. ;D

Anonimowy pisze...

Makijażowa po, a ubraniowa przed

Anonimowy pisze...

Ładne c: a torba była baardzo dawno temu darmówką. Chyba nawet ją mam, ale nie jestem pewna i nie wiem czy da się ją sprzedać, a będę mogła sprawdzić dopiero w czwartek. Ale jak się będzie dało to mogę Ci ją dać :) Pisz do mnie: xD_Karina_xD :>

Anonimowy pisze...

Trochę za dużo metamorfoz, a za mało darmówek
GlamieLove

Anonimowy pisze...

Torba była dawno darmówką, chyba w 2009r., nie jestem pewna... Kiedyś ją uwielbiałam, potem leżała w szafie, a ostatnio znów mi się spodobała. ;d Co do metki - mam wrażenie, że trochę nierówno pomalowałaś oczy... Ale poza tym bardzo mi się podoba. :)

Mrunia pisze...

Ładnie.
Torba rzeczywiście śliczna :).

Mrunia_R.E.