środa, 11 stycznia 2012

Kilka fotek z WOŚP

Obiecałam Wam kilka fotek z krakowskiej WOŚP, a oto i one :)














PS: Tak, od 5 lat mam konto na facebooku i blog też ma swojego fb :) Niestety mało to reklamowałam, bo jakoś mi facebook nie przypadł do gustu, no ale od czasu do czasu postanowiłam go wykorzystać do stardollowych oraz blogowych konkursów i loterii.
Dlatego też wszystkich chętnych do zawierania znajomości serdecznie zapraszam facebook.com/HarajukuGirlPL Przyjmuję każde zaproszenie! Oraz do klikania w LUBIĘ TO! na pasku bocznym na blogu.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super zdjęcia!

julcia_tam pisze...

Piękne

Unknown pisze...

Bardzo ciekawe te zdj. :) Podobają mi się :D czekałam na nie :>

~* Julia *~ pisze...

Fajne :D
-Julusiunia

Yamii pisze...

Fajne :D A kto jest na zdjęciach ? :)

HarajukuGirlPL pisze...

@ Renesme88

a jak myślisz?

Mrunia pisze...

Fajne :).

Mrunia_R.E.