sobota, 7 stycznia 2012

Metamorfoza-Kasiikoowa

Hej, witajcie! 
Dzisiaj pokażę wam kolejną metkę, a jeżeli chcecie zamówić taką metkę to nie ma problemu, zgłaszajcie się do mojej KG. Nie ma kolejki! No to więc zapraszam do oglądnięcia! 
Przed: Baardzo podoba mi się twoja stylizacja! Masz bardzo dobry gust co do ciuchów ze stardoll i świetnie te ciuchy łączysz. Tak trzymać!
Po: Niezbyt podoba mi się moja wersja twojej doll, lecz jednak mam nadzieje że podoba się czytelnikom. Połączyłem banalne legginsy we wzory do tego biała bluzka z długim rękawem, kamizelkę i torbę na ramię. Buty założyłem te same jak w twojej wersji.
Przed: Nie mam zastrzeżeń co to tego makijażu. Jest prosto, a efekt jest dobry. Nie mam się czego czepiać.
Po:  Zrobiłem lekki makijaż, ponieważ nie miałem możliwości zrobić innego, ponieważ nie masz wielu kosmetyków. Zmieniłem fryzurę i kolor oraz dodałem różowy puder na  policzki.

Mam nadzieję, że się podoba! 



2 komentarze:

Unknown pisze...

Dziękuję ;D Podoba mi się (:

Mrunia pisze...

Ładnie :)

Mrunia_R.E.